Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

''Og "vanlig" truse og bh er da harmløst rundt ungene. Ville jo ikke vært mer kledd med vanlig bikini da.''

Der er jeg helt uenig. Man er mer kledd i bikini enn i truse og BH og i en kjole enn en pysj.

Synes det er helt greit at mannen min går rundt i bare shorts på hytta, men setter pris på at han ikke vandrer rundt i underbuksa.

Enig. Det er hyggelig å kle seg ordentlig for mannen selv om man har vært sammen en stund.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

5

• Lillemus

4

• pekkaline

3

• Rith

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liker netto i hytteveggen
Skrevet

''Og "vanlig" truse og bh er da harmløst rundt ungene. Ville jo ikke vært mer kledd med vanlig bikini da.''

Der er jeg helt uenig. Man er mer kledd i bikini enn i truse og BH og i en kjole enn en pysj.

Synes det er helt greit at mannen min går rundt i bare shorts på hytta, men setter pris på at han ikke vandrer rundt i underbuksa.

Ja, hver sin smak. For mitt vedkommende så synes jeg godt alle mine gutter, store og små, kan gå i bokser på hytta jeg da :)

Å pynte seg for partneren. Vel, jeg pynter meg hver dag jeg, jeg jobber ute og det krever en viss stil. Jeg er også glad i pent undertøy og smålekre nattkjoler etc. (sover i netton da)

Undertøyet jeg bruker på hytta er pent undertøy, men jeg vil at det skal være tekkelig siden jeg har unge gutter springende rundt oss. De skal skånes fra min bare rumpe for eksempel :)

Ikke at det er farlig å se det, men de skal slippe å bli sjenerte, som unggutter kan bli i slike situsjoner.

Når ungene ikke er til stede så er det string, og bh, evnt. toppløs. (eller netto da) Gubben elsker da det :D

Nå kom han inn, skal spørre: "hva synes du om truser og bh i forhold til at jeg hadde kjøpt en bikini"? Gubben svarer: "Du har så mange pene bhr at det ikke spiller noen rolle om du har en av dine bhr eller en bikinitopp. Du er råsprek i string"

;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi, der var det mye fint! Sikkert mye enklere å få til å sitte pent når den er todelt også. Så mye kulere ut enn den vanlige badedrakten.

Jepp, det er lekkert, praktisk og kledelig for de fleste. Og med store variasjonsmuligheter. Anbefales på det sterkeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...