Gå til innhold

Hvem ligner Ester Pirlli på her.-

Anbefalte innlegg

Gjest lookalike
Skrevet

Nederste bildet---- ikke det første bildet..

AneM1365380603
Skrevet

Hmm, denne var ikke lett, men jeg tenker du kanskje mener eksdama til Kåre Conradi?

Skrevet

Nederste bildet---- ikke det første bildet..

Mariann Aass Hansen (er det det hun heter??) hun dama eller exen til Kåre Conradi:-)

Gjest lookalike
Skrevet

Mariann Aass Hansen (er det det hun heter??) hun dama eller exen til Kåre Conradi:-)

Jaaa ikke sant.. ikke særlig hyggelig for henne stakkars....

men positivt for Ester Pirelli vil jeg si...

Gjest lookalike
Skrevet

Er det kjæresten til Kåre Conradi?

YES riktig....

Gjest lookalike
Skrevet

Er det kjæresten til Kåre Conradi?

VEL ikke helt.. fordi Marianne Aas Hansen er ikke lenger kjæresten til Kåre Conradi..

Skrevet

Huff, da, lurer på om Mariann Aas Hansen får gysninger med tanke på hva fremtiden kan bringe....;-)

Gjest nick tør jeg ikke :)
Skrevet

Tenker du på Maria Haukås Storeng?

Skrevet

Jaaa ikke sant.. ikke særlig hyggelig for henne stakkars....

men positivt for Ester Pirelli vil jeg si...

Hehe, ja det er helt klart at det er Pirelli Benestad som kommer best ut i den sammenligningen ja:-)

Gjest blame
Skrevet

På det nederste bildet synes jeg h*n var snarlik Siv Jensen.. *dukke*

Skrevet

Eg syns h*n ligner på Valgerd Svarstad Haugland (Krf) på det nederste bildet, men det tror eg ikkje ho er enig i...

Skrevet

Hin lignet på eksen til Kåre Conradi, men ikke søren om jeg husker hva hun heter.

Skrevet

Har hvertfall rappa håret til exen til Kåre C!

Skrevet

Hin lignet på eksen til Kåre Conradi, men ikke søren om jeg husker hva hun heter.

Dakar, ingen husker hva hun heter og alle synes hun ligner på Ester Pirelli.... ;-)

Gjest lookalike
Skrevet

Dakar, ingen husker hva hun heter og alle synes hun ligner på Ester Pirelli.... ;-)

Marianne Aas Hansen heter hun

Skrevet

Marianne Aas Hansen heter hun

I know, har allerede svart det. Men kommenterte lillemus;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...