Mary Poppins Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg bestilte akkurat hotellrom, og siden jeg ikke kunne være sikker på om jeg kunne sjekke inn før kl 16 måtte de ha kortnr på kredittkortet mitt og utløpsdato. Jeg vet jo at dette er vanlig, men jeg kom til å tenke på at når jeg ofte bestiller varer på nettet så er alt jeg trenger å oppgi, kortnr og utløpsdato. Sånn sett er det jo egentlig ikke spesielt trygt å gi det bort. *passe på at jeg rekker være der før kl 16 neste gang* 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Så hvorfor er dette skumlere enn å bestille varer på nettet? Det er jo akkurat samme informasjonen du gir fra deg i begge tilfeller, og akkurat samme risiko Uansett er det kredittkortselskapet som står for den økonomiske risikoen hvis kortdataene blir misbrukt av stedet du handler med. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Så hvorfor er dette skumlere enn å bestille varer på nettet? Det er jo akkurat samme informasjonen du gir fra deg i begge tilfeller, og akkurat samme risiko Uansett er det kredittkortselskapet som står for den økonomiske risikoen hvis kortdataene blir misbrukt av stedet du handler med. "Så hvorfor er dette skumlere enn å bestille varer på nettet?" Hehe tja.. sikkert fordi jeg nå faktisk ga det til en person, det merker jeg ikke når jeg handler på nett Og ja jeg vet at kortselskapet må ta ansvaret - heldigvis 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 "Så hvorfor er dette skumlere enn å bestille varer på nettet?" Hehe tja.. sikkert fordi jeg nå faktisk ga det til en person, det merker jeg ikke når jeg handler på nett Og ja jeg vet at kortselskapet må ta ansvaret - heldigvis Bestilte du ikke hotellrommet på nettet? Kan man gjøre det på andre måter? *sjokkert* Hehe... Vet at det går an altså. 0 Siter
adelie Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Bestilte du ikke hotellrommet på nettet? Kan man gjøre det på andre måter? *sjokkert* Hehe... Vet at det går an altså. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.