astridny Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Jeg oppdaget idag at jeg hadde fått noen mørke prikker på en kjole,som hadde ligget oppå en våt klut en stund. Er det noen som har gode tips til hvordan jeg skal få disse flekkene fjernet? På forhånd tusen takk. 0 Siter
adelie Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Klorin. Dersom kjolestoffet tåler det, du kan prøve et usynlig sted først. 0 Siter
astridny Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Klorin. Dersom kjolestoffet tåler det, du kan prøve et usynlig sted først. Jeg kan vel ikke bruke klorin når kjolen er farget ? 0 Siter
adelie Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg kan vel ikke bruke klorin når kjolen er farget ? Jeg vet ikke, det kommer vel an på hvor fargeekte den er. Prøv der hvor stoffet er brettet inn. Men er det så synlig da, de sorte prikkene? Kanskje bare du som tenker på det? 0 Siter
astridny Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet ikke, det kommer vel an på hvor fargeekte den er. Prøv der hvor stoffet er brettet inn. Men er det så synlig da, de sorte prikkene? Kanskje bare du som tenker på det? De er ganske synlig,men ikke så veldig mye. Men hadde vært fint å fått de bort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.