Gå til innhold

Pent eller harry, vulgært ovs ovs.....??

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Nei, og at du bestiller bikinier fra den linken er selvsagt helt ok. Men jeg synes ikke det er OK å sitte på stranda i bare BH, da.;-)

Ikke lett å se forskjell...

Min mor fks, sitter ofte i sin sorte bh, det ser jo ut som en bikini.. ( jeg ser forskjellen ja ;0)

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• trollemor;o)

5

• Bookworm

5

• Lillemus

4

Skrevet

Jeg synes ikke de var noe fine, synes de var litt sånn "tacky". Men fra det ene til det andre: hva slags størrelse er en norsk 85 B på amerikansk? Tenkte å bestille noe fint fra Victorias Secrets, mens er jo til min fortvilelse at de har helt andre størrelse... Noen som vet?

mvh

Gjest Et godt råd
Skrevet

He, he!

Å legge inn 20 innlegg der det ikke står annet enn

"He He" i et par tre varianter, kalles å spamme.

Gjest mora2
Skrevet

Ok. Da spammer jeg min egen tråd ;0)

Skrevet

Var den , men med truse til :0)

Med truse til? Mener du en annen enn den som er på bildet?

Gjest Et godt råd
Skrevet

Ok. Da spammer jeg min egen tråd ;0)

Nei du spammer faktisk forum på DOL. Prøv å ta siste 100 innlegg og se hvordan det ser ut.

Fullstendig unødvendig når 90% av innleggene er fullstendig intetsigende.

Skrevet

I sin egen tråd? Som respons på noe noen andre har skrevet? Nei, det er da virkelig ikke spamming.

Hadde hun derimot lagt ut 20 _nye_ innlegg med hehe-variasjoner, så hadde saken stilt seg annerledes. Det får da være måte på til innleggspoliti her da!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes ikke de var noe fine, synes de var litt sånn "tacky". Men fra det ene til det andre: hva slags størrelse er en norsk 85 B på amerikansk? Tenkte å bestille noe fint fra Victorias Secrets, mens er jo til min fortvilelse at de har helt andre størrelse... Noen som vet?

mvh

http://www.breasttalk.co.uk/size_charts.asp

Skrevet

Ü

*Bookworm føler seg dum*

Nå har jeg sett dette tegnet et par ganger som eneste tegn i et innlegg... Hva betyr det?

Skrevet

*Bookworm føler seg dum*

Nå har jeg sett dette tegnet et par ganger som eneste tegn i et innlegg... Hva betyr det?

*slenger meg på denne*

AneM1365380603
Skrevet

I sin egen tråd? Som respons på noe noen andre har skrevet? Nei, det er da virkelig ikke spamming.

Hadde hun derimot lagt ut 20 _nye_ innlegg med hehe-variasjoner, så hadde saken stilt seg annerledes. Det får da være måte på til innleggspoliti her da!

''Det får da være måte på til innleggspoliti her da!''

Godt poeng, he he...

Skrevet

''Det får da være måte på til innleggspoliti her da!''

Enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...