Sepe Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 http://www.breasttalk.co.uk/size_charts.asp Thank you! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes ikke de var noe fine, synes de var litt sånn "tacky". Men fra det ene til det andre: hva slags størrelse er en norsk 85 B på amerikansk? Tenkte å bestille noe fint fra Victorias Secrets, mens er jo til min fortvilelse at de har helt andre størrelse... Noen som vet? mvh Ser du fikk svar :0) Jeg synes bikiniene var fine. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Nei du spammer faktisk forum på DOL. Prøv å ta siste 100 innlegg og se hvordan det ser ut. Fullstendig unødvendig når 90% av innleggene er fullstendig intetsigende. Bryr jeg meg pent lite om.Det burde ikke du heller gjøre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 *Bookworm føler seg dum* Nå har jeg sett dette tegnet et par ganger som eneste tegn i et innlegg... Hva betyr det? Er det ikke bare et smil da? 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Er det ikke bare et smil da? Jo det er mulig det... Jeg skjønner på en måte betydningen i forhold til hva det er respons på, men likevel skjønner jeg ikke helt;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Med truse til? Mener du en annen enn den som er på bildet? Ja, det var shorts på bildet ditt :0) Min er det truse til, fant den på ebay, ser den ikke på siden her.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jo det er mulig det... Jeg skjønner på en måte betydningen i forhold til hva det er respons på, men likevel skjønner jeg ikke helt;-) Ikke alt man skal forstå helt her i verden ;0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ikke alt man skal forstå helt her i verden ;0) Nei det er så, men det er så moro å oppdage og lære nye ting også;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg likte flere enn jeg mislikte :0) Men du og jeg har vel temmelig forskjellig klessmak når det gjelder andre klær også. ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Men du og jeg har vel temmelig forskjellig klessmak når det gjelder andre klær også. ) Det har du rett i. :0) 0 Siter
Sepe Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ser du fikk svar :0) Jeg synes bikiniene var fine. Helt greit å ha forskjellig smak! De var ikke så vulgære at jeg snudde meg vekk i harmdirrende raseri akkurat, mer så vulgære at jeg ikke ville brukt dem! Men det er vel greit? mvh 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Helt greit å ha forskjellig smak! De var ikke så vulgære at jeg snudde meg vekk i harmdirrende raseri akkurat, mer så vulgære at jeg ikke ville brukt dem! Men det er vel greit? mvh Jeg synes det er bra at folk har forskjellig smak :0) Trist om alle kom i likt..he,he! Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0) 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Nope, tuller ikke. Synes det var flere fine der jeg. :0) To er bestilt! ;0) ''Nope, tuller ikke. Synes det var flere fine der jeg. :0)'' Tror nok vi har litt forskjellig stil, ja. Fins ikke verken høye hæler eller utfordrende badetøy hos i mitt klesskap... Men det er jo bra vi er forskjellige !! Hva er ditt typiske jobbantrekk og ut-på-byen-antrekk? (Bare nysgjerrig, altså..) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Noen var ikke noe for meg heller..Men slik må det jo være, alle kan ikke like det samme :0) To er snart på vei til min postkasse :0) *hysj,hysj* he, he! Hvilke har du bestilt? Da skal jeg komme med min ærlige mening ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Om jeg skulle ta på noen av de der var det for å glede noen i en helt annen setting enn på stranden gitt! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ha, ha, ha!! ;0) Det er snart et helt år siden jeg var på stranda sist, så jeg er ikke helt inne på årest bademoter. Det tar tid å venne seg til alt dette nye, men jeg skal selvsagt stille i en slik klistremerke bikini på neste solskinnsdag:o) Gleder meg! 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes det er bra at folk har forskjellig smak :0) Trist om alle kom i likt..he,he! Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0) ''Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0)'' Med mindre du var den eneste som ikke hadde fått med seg at det var bad taste-party, da! *erte, erte* 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 I mine øyne vekslet de mellom å likne undertøy og å være svært vulgære. Fishnet Brazil Bikini var grei, om enn ikke spesielt pen. Håper det er et hudvennlig lim de bruker i stick on-varianten! Rrrriiiitsj! Det er sikkert en slik two in one greie. Bikini og hårfjerning;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 De klisterene er sikkert veldig greie for noen :0) Kunne vært greie til meg hehe, faderjacop asså, jeg slet voldsomt med å finne noe som passet 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Om jeg skulle ta på noen av de der var det for å glede noen i en helt annen setting enn på stranden gitt! Da synes du hverfall de var fine vel..Hi, hi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.