Gå til innhold

Pent eller harry, vulgært ovs ovs.....??

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• trollemor;o)

5

• Bookworm

5

• Lillemus

4

Gjest mora2
Skrevet

Jeg synes ikke de var noe fine, synes de var litt sånn "tacky". Men fra det ene til det andre: hva slags størrelse er en norsk 85 B på amerikansk? Tenkte å bestille noe fint fra Victorias Secrets, mens er jo til min fortvilelse at de har helt andre størrelse... Noen som vet?

mvh

Ser du fikk svar :0)

Jeg synes bikiniene var fine.

Gjest mora2
Skrevet

Nei du spammer faktisk forum på DOL. Prøv å ta siste 100 innlegg og se hvordan det ser ut.

Fullstendig unødvendig når 90% av innleggene er fullstendig intetsigende.

Bryr jeg meg pent lite om.Det burde ikke du heller gjøre.

Gjest mora2
Skrevet

*Bookworm føler seg dum*

Nå har jeg sett dette tegnet et par ganger som eneste tegn i et innlegg... Hva betyr det?

Er det ikke bare et smil da?

Skrevet

Er det ikke bare et smil da?

Jo det er mulig det... Jeg skjønner på en måte betydningen i forhold til hva det er respons på, men likevel skjønner jeg ikke helt;-)

Gjest mora2
Skrevet

Med truse til? Mener du en annen enn den som er på bildet?

Ja, det var shorts på bildet ditt :0)

Min er det truse til, fant den på ebay, ser den ikke på siden her..

Gjest mora2
Skrevet

Jo det er mulig det... Jeg skjønner på en måte betydningen i forhold til hva det er respons på, men likevel skjønner jeg ikke helt;-)

Ikke alt man skal forstå helt her i verden ;0)

Skrevet

Ikke alt man skal forstå helt her i verden ;0)

Nei det er så, men det er så moro å oppdage og lære nye ting også;-)

Skrevet

Jeg likte flere enn jeg mislikte :0)

Men du og jeg har vel temmelig forskjellig klessmak når det gjelder andre klær også. :o)

Gjest mora2
Skrevet

Men du og jeg har vel temmelig forskjellig klessmak når det gjelder andre klær også. :o)

Det har du rett i. :0)

Skrevet

Ser du fikk svar :0)

Jeg synes bikiniene var fine.

Helt greit å ha forskjellig smak! De var ikke så vulgære at jeg snudde meg vekk i harmdirrende raseri akkurat, mer så vulgære at jeg ikke ville brukt dem! Men det er vel greit?

mvh

Gjest mora2
Skrevet

Helt greit å ha forskjellig smak! De var ikke så vulgære at jeg snudde meg vekk i harmdirrende raseri akkurat, mer så vulgære at jeg ikke ville brukt dem! Men det er vel greit?

mvh

Jeg synes det er bra at folk har forskjellig smak :0)

Trist om alle kom i likt..he,he!

Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0)

Skrevet

Nope, tuller ikke. Synes det var flere fine der jeg. :0)

To er bestilt! ;0)

''Nope, tuller ikke. Synes det var flere fine der jeg. :0)''

Tror nok vi har litt forskjellig stil, ja. Fins ikke verken høye hæler eller utfordrende badetøy hos i mitt klesskap... Men det er jo bra vi er forskjellige !!

Hva er ditt typiske jobbantrekk og ut-på-byen-antrekk? (Bare nysgjerrig, altså..)

Gjest togli
Skrevet

Noen var ikke noe for meg heller..Men slik må det jo være, alle kan ikke like det samme :0)

To er snart på vei til min postkasse :0) *hysj,hysj* he, he!

Hvilke har du bestilt? Da skal jeg komme med min ærlige mening ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Om jeg skulle ta på noen av de der var det for å glede noen i en helt annen setting enn på stranden gitt!

;)

trollemor;o)
Skrevet

Ha, ha, ha!! ;0)

Det er snart et helt år siden jeg var på stranda sist, så jeg er ikke helt inne på årest bademoter. Det tar tid å venne seg til alt dette nye, men jeg skal selvsagt stille i en slik klistremerke bikini på neste solskinnsdag:o) Gleder meg!

Skrevet

Jeg synes det er bra at folk har forskjellig smak :0)

Trist om alle kom i likt..he,he!

Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0)

''Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0)''

Med mindre du var den eneste som ikke hadde fått med seg at det var bad taste-party, da! *erte, erte*

trollemor;o)
Skrevet

I mine øyne vekslet de mellom å likne undertøy og å være svært vulgære. Fishnet Brazil Bikini var grei, om enn ikke spesielt pen.

Håper det er et hudvennlig lim de bruker i stick on-varianten! Rrrriiiitsj! :o

Det er sikkert en slik two in one greie. Bikini og hårfjerning;o)

Skrevet

De klisterene er sikkert veldig greie for noen :0)

Kunne vært greie til meg hehe, faderjacop asså, jeg slet voldsomt med å finne noe som passet ;)

Gjest mora2
Skrevet

Om jeg skulle ta på noen av de der var det for å glede noen i en helt annen setting enn på stranden gitt!

;)

Da synes du hverfall de var fine vel..Hi, hi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...