Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 ''Jeg slipper det problemet på en evt Dol fest hvertfall ;0)'' Med mindre du var den eneste som ikke hadde fått med seg at det var bad taste-party, da! *erte, erte* *LOL* Ikke sant! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 ''Nope, tuller ikke. Synes det var flere fine der jeg. :0)'' Tror nok vi har litt forskjellig stil, ja. Fins ikke verken høye hæler eller utfordrende badetøy hos i mitt klesskap... Men det er jo bra vi er forskjellige !! Hva er ditt typiske jobbantrekk og ut-på-byen-antrekk? (Bare nysgjerrig, altså..) Når jeg jobbet var det i store uniformer..Skikkelig usexy.Hadde tilogmed topp under, så ikke noen skulle få sett anntydning til kløft ;0) Typisk byantrekk, kort kjole eller skjørt. Eller gjerne ei kul bukse.kommer ann på humøret, og folkene :0) Men jeg har nok min egen klesstil, og kan til tider være utfordrene i tøyet. Her på dol får jeg bare pepper for kles smaken, men i RL får jeg bare komlimenter ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hvilke har du bestilt? Da skal jeg komme med min ærlige mening ;-) http://www.bikiniflirt.com/brazilbikinis1.htm http://www.bikiniflirt.com/hotpantsets.htm Nesten helt lik. Den jeg bestilte var det truse til. Fant den på ebay, de har den ikke på siden sin... *Holder meg før ørene* ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det er snart et helt år siden jeg var på stranda sist, så jeg er ikke helt inne på årest bademoter. Det tar tid å venne seg til alt dette nye, men jeg skal selvsagt stille i en slik klistremerke bikini på neste solskinnsdag:o) Gleder meg! He, he, gjør det du ;0) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 syns du skal gå for en strapless stick-on. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 syns du skal gå for en strapless stick-on. :-) He, he, jeg hadde nok ikke turt bare gå i det! Men det er jo greit under tøy, og om maan bare skal ligge å sole seg.Spesielt om man har komplekser for brystvortene. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 http://www.bikiniflirt.com/brazilbikinis1.htm http://www.bikiniflirt.com/hotpantsets.htm Nesten helt lik. Den jeg bestilte var det truse til. Fant den på ebay, de har den ikke på siden sin... *Holder meg før ørene* ;0) Den første var kjempefin og jeg hadde glatt brukt den om jeg var i tjueåra ;-) Den siste var litt for mye undertøy synes jeg.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Den første var kjempefin og jeg hadde glatt brukt den om jeg var i tjueåra ;-) Den siste var litt for mye undertøy synes jeg.... Det var jo ikke verste tilbake meldingen :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det var jo ikke verste tilbake meldingen :0) *hehe* Du har tross alt vist klær her inne som er en tanke verre enn disse bikiniene, så jeg var nok godt forberedt for å si det sånn;) Neida, den første bikinien var flott den. Synes ikke den var vulgær i det hele tatt. Helt normal, flott bikini:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 *hehe* Du har tross alt vist klær her inne som er en tanke verre enn disse bikiniene, så jeg var nok godt forberedt for å si det sånn;) Neida, den første bikinien var flott den. Synes ikke den var vulgær i det hele tatt. Helt normal, flott bikini:) He,he, har det vært så ille...Hmm.. ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 He,he, har det vært så ille...Hmm.. ;0) Sikkert bare alderen ;-)) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Sikkert bare alderen ;-)) He,he, gamla ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 He,he, gamla ;0) *snøft* Jeg har vært ung og pen en gang jeg også!!! *hytte med neven* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 *snøft* Jeg har vært ung og pen en gang jeg også!!! *hytte med neven* He,he! Sikker på at du er kjempe nydelig nå også :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 He,he! Sikker på at du er kjempe nydelig nå også :0) Vel, ikke akkurat nå, men kanskje når jeg har fått tatt meg en dusj? *hehe* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Eg syns det ligna på undertøy...? Men...Strapless Stick-On Bikinis Den var fine, men pass på å få den stor nok så den ikkje henger å slenger rundt kroppen. *S* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Eg syns det ligna på undertøy...? Men...Strapless Stick-On Bikinis Den var fine, men pass på å få den stor nok så den ikkje henger å slenger rundt kroppen. *S* He,he! Du syns nok det ja ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har nå fått bikinene, og de satt perfekt :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.