Gå til innhold

Barbering nedentil

Anbefalte innlegg

Gjest klippe.klippe
Skrevet

Barberer du deg nedentil sånn til vanlig ,eller før en fødsel?.Går det å bruke maskin der nede?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Bookworm

5

• pekkaline

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg stusser sånn til vanlig.

Før fødslene har det vært vanskelig å nå frem...

Gjest D*lilith
Skrevet

Barberer meg sånn av og til,gjorde det ikke ved fødsel.

Skrevet

Jeg barberer meg sånn til vanlig ja. Før fødselene ville jeg barbere selv, eller min mann tok for meg. Bruker og brukte maskin ja. Jeg tok ikke sjansen på å bli barbert på sykehuset. Men det gjør de jo bare dersom det er en hel skog der nede :) Rydder vei for baby liksom ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg barberer meg sånn til vanlig ja. Før fødselene ville jeg barbere selv, eller min mann tok for meg. Bruker og brukte maskin ja. Jeg tok ikke sjansen på å bli barbert på sykehuset. Men det gjør de jo bare dersom det er en hel skog der nede :) Rydder vei for baby liksom ;)

''Jeg tok ikke sjansen på å bli barbert på sykehuset. ''

Har aldri hørt om noen som er blitt barbert på sykehuset før fødsel.

Skrevet

Før en fødsel? Hehe, synes jeg hadde sett at jeg hadde klart å komme til der nede på den tiden, ikke minst bare å se hva jeg hadde holdt på med;-)

Skrevet

Ikke jeg heller - hårene sitter da ikke i fødselskanalen:-)

Gjest J.R.-07
Skrevet

Det ble jeg. for 15 år siden . Hadde ikke begynt og barbere selv på den tida.

Gjest ellepelle
Skrevet

Barberer alt til vanlig, kan bruke både høvel, maskin eller voks. Har også brukt pinsett (!!) Auu... før fødsel fikk jeg hjelp hjemme, men de barberer også det værste ved sykehuset hvis det er mye.

Skrevet

Jeg ble barbert av jordmor begge gangene, hun tok et par kjappe drag med en engangshøvel. Jeg hadde jo ikke akkurat kommet til der nede på noen mnd (jeg fikk tidlig stooor mage) og det var vel rene krattskogen. ;o)

Skrevet

Barberer meg til vanlig ja, bruker høvel, men du kan også bruke maskin.

Skrevet

Tror det skjedde mer i "gamle dager".

Skrevet

*rekker opp hånda*

Jeg ble!

Gjest Elextra
Skrevet

*rekker opp hånda*

Jeg ble!

Ok! Har forstått også på andre svar at det ikke er helt uvanlig.

Men jeg skjønner ikke helt behovet for å barbere, det kan vel ikke være tvil om hvor barnet kommer ut, akkurat.

Skrevet

Barberer litt "under" med jevne mellomrom. Bruker høvel.

Skrevet

Ok! Har forstått også på andre svar at det ikke er helt uvanlig.

Men jeg skjønner ikke helt behovet for å barbere, det kan vel ikke være tvil om hvor barnet kommer ut, akkurat.

Det er kanskje ikke noe man snakker om i penere selskap over en kaffekopp akkurat...

Tror det er for å få oversikt over evt revne-problematikk?

Gjest Elextra
Skrevet

Det er kanskje ikke noe man snakker om i penere selskap over en kaffekopp akkurat...

Tror det er for å få oversikt over evt revne-problematikk?

Hehe, nei ikke så vanlig å diskutere egentlig.

Grøsser ved tanken på å revne ut til der hårene gror! Men for alt jeg vet kan det være noen som gjør det.

Skrevet

Hehe, nei ikke så vanlig å diskutere egentlig.

Grøsser ved tanken på å revne ut til der hårene gror! Men for alt jeg vet kan det være noen som gjør det.

Men "der hårene gror" er da så mangt! Ref lillemus' omtale av en krattskog - er jo ikke slik på alle.

Gjest Elextra
Skrevet

Men "der hårene gror" er da så mangt! Ref lillemus' omtale av en krattskog - er jo ikke slik på alle.

Nei, når du sier det så har jeg egentlig ikke studert særlig mange kvinnelige underliv inngående :P

Skrevet

Nei, når du sier det så har jeg egentlig ikke studert særlig mange kvinnelige underliv inngående :P

Ikke? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...