Gå til innhold

Barbering nedentil

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vet om ei som ikke barberer seg. Hun har krusete hår sånn ca halveis til knærne og rundt. Fyttikatta så flau jeg hadde vært ;)

''krusete hår sånn ca halveis til knærne og rundt''

*LOL*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Bookworm

5

• pekkaline

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er like i vinden som det å spise sunt og trene :) Altså, før spiste man sjokoladepålegg og lot håret gro, og klarte seg uten merkeklær, men nå er det nesten flaut og skammelig om det skjer ;) Det var nok mere vanlig med barbering på sykehus før-i-tiden ja.

''Det er like i vinden som det å spise sunt og trene :) ''

Mulig det, men sunnhetsgehalten ved førstenvente (altså "det") bestrides i større grad en annen nevnte og sistnevnte;-)

Gjest jajjamensann
Skrevet

Hmmm.... jeg har da noen fødsler bak meg. Aldri barbert meg nedentil og aldri fått noen kommentar av jordmor om dette.

Jeg har 4 fødsler, og det ble spørsmål ved 2 av dem. Men jeg har sørget for dette på egenhånd, så aldri noe problem.;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...