Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet om ei som ikke barberer seg. Hun har krusete hår sånn ca halveis til knærne og rundt. Fyttikatta så flau jeg hadde vært ''krusete hår sånn ca halveis til knærne og rundt'' *LOL* 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det er like i vinden som det å spise sunt og trene Altså, før spiste man sjokoladepålegg og lot håret gro, og klarte seg uten merkeklær, men nå er det nesten flaut og skammelig om det skjer Det var nok mere vanlig med barbering på sykehus før-i-tiden ja. ''Det er like i vinden som det å spise sunt og trene '' Mulig det, men sunnhetsgehalten ved førstenvente (altså "det") bestrides i større grad en annen nevnte og sistnevnte;-) 0 Siter
Gjest jajjamensann Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hmmm.... jeg har da noen fødsler bak meg. Aldri barbert meg nedentil og aldri fått noen kommentar av jordmor om dette. Jeg har 4 fødsler, og det ble spørsmål ved 2 av dem. Men jeg har sørget for dette på egenhånd, så aldri noe problem.;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.