Gå til innhold

Hjelp til abonoment valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt sjokk i dag. Fikk regning på over 900 kr og har så og si ikke brukt mobilen! Sum faste avgifter var på over 600. Har Telenor Privat.

Jeg må ha Telenor pga dekning.

Noen råd om hvilket abo. jeg kan velge. Ringer mest.

Skrevet

Der er flere tilbydere som benytter Telenor sitt nett, ingen grunn til å køpe direkte fra Telenor. Jeg har ikke oversikt over hvilke som kjøper nett-tjeneester fra Telenor, og det kan være vanskelig å finne ut av. Det enkleste er å ringe kundeservice og spørre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Der er flere tilbydere som benytter Telenor sitt nett, ingen grunn til å køpe direkte fra Telenor. Jeg har ikke oversikt over hvilke som kjøper nett-tjeneester fra Telenor, og det kan være vanskelig å finne ut av. Det enkleste er å ringe kundeservice og spørre.

Tror ikke det er så mange igjen som bruker Telenor sitt nett, syns det virker som de fleste har gått over til Netcom. Og eneste måten å sikre seg Telenordekning er med Telenor så lenge de tilbyderne som ikke har egne nett bytter nett etter hvem de oppnår best avtale med.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjekk ut http://www.djuice.no der er det forskjellige abonnementer og forskjellige ringepriser. Kjenner flere som har djuize zero, da koster abonnementet ingen ting, og det visst ikke så dyrt å ringe heller.

Skrevet

Tror ikke det er så mange igjen som bruker Telenor sitt nett, syns det virker som de fleste har gått over til Netcom. Og eneste måten å sikre seg Telenordekning er med Telenor så lenge de tilbyderne som ikke har egne nett bytter nett etter hvem de oppnår best avtale med.

Jeg tviler på at Telenor priser seg helt ut av markedet som nettleverandør, men når det er sagt så har jeg ikke oversikten lengre. De øvrige tjenestetilbyderne kan når som helst inngå en ny avtale ang nettjenester, så man er ikke garantert Telenors nett. Dette kan løses ved at man ikke inngår en bindende avtale med en tjenesteleverandør.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tviler på at Telenor priser seg helt ut av markedet som nettleverandør, men når det er sagt så har jeg ikke oversikten lengre. De øvrige tjenestetilbyderne kan når som helst inngå en ny avtale ang nettjenester, så man er ikke garantert Telenors nett. Dette kan løses ved at man ikke inngår en bindende avtale med en tjenesteleverandør.

Men de færreste gidder vel holde på å bytte leverandør? Er jo en del styr med det, tross alt.

Jeg vet ikke om det er fordi Telenor priser seg ut av markedet, men det er i alle fall en kjennsgjerning at de fleste leverandører uten eget nett nå bruker Netcom sitt nett. Og Netcom har dårligere dekning enn Telenor. For mange av oss som bor ute i distriktene er det noe vi må forholde oss til og ta hensyn til.

Skrevet

Men de færreste gidder vel holde på å bytte leverandør? Er jo en del styr med det, tross alt.

Jeg vet ikke om det er fordi Telenor priser seg ut av markedet, men det er i alle fall en kjennsgjerning at de fleste leverandører uten eget nett nå bruker Netcom sitt nett. Og Netcom har dårligere dekning enn Telenor. For mange av oss som bor ute i distriktene er det noe vi må forholde oss til og ta hensyn til.

Tja, jeg har levd noen år som student med dårlig råd, mitt syn er nok farget av det. Å bytte leverandør er en enkel måte å spare penger på.

Skrevet

www.telepriser.no

Her kan du legge inn hvor mye du ringer for så får du opp hvilket abonnement som er best for deg.

Tvillingmamma
Skrevet

Hva med onecall? billig og de bruker Telenor sitt nett der Network Norway ikke når....

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hva med onecall? billig og de bruker Telenor sitt nett der Network Norway ikke når....

Bruker Onecall Telenor sitt nett? Jeg er avhengig av deres nett, bor i grisegrente strøk. Jeg har Telenor nå, men jeg er litt anti-telenor, så jeg bytter gjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...