Gjest usikker nå Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Har oppdaget en kul i testikkelen, er dette vanlig, eller burde det sjekkes? Kulen kjennes ikke hele tiden, men på morningen og etter en varm dusj f.eks. Er det noe grunn til å tro at det kan være testikkelkreft, eller er det vanlig med andre "ting" der? Cyster ol?? 0 Siter
Gjest usikker nå Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kul i pungen skulle det stå selvfølgelig... 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kul i pungen skulle det stå selvfølgelig... Som kvinne må jeg bare spørre - er ikke testikkelen og pungen det samme? I fare for å virke ung og dum skjønner jeg, hehe... 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Som kvinne må jeg bare spørre - er ikke testikkelen og pungen det samme? I fare for å virke ung og dum skjønner jeg, hehe... Enkelt forklart så er forskjellen omtrent som om du har en pung med mynter oppi - pungen er pungen og myntene er testiklene:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Som kvinne må jeg bare spørre - er ikke testikkelen og pungen det samme? I fare for å virke ung og dum skjønner jeg, hehe... Nei nei nei:-) Testiklene er de to kulene som ligger _inni_ pungen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Enkelt forklart så er forskjellen omtrent som om du har en pung med mynter oppi - pungen er pungen og myntene er testiklene:-) Åjahaja.. Ikke noe stor praktisk betydning for meg i dagliglivet, da. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Er du usikker på dette så ta deg en tur til legen. Testikkelkreft er en snill kreftform, men det er lurt å få sjekket dette ut. Du kjenner ikke noe i starten av tekstikkelkreft heller, bortsett fra litt stikking av og til. Men for å slutte å uro deg så tar du deg en tur til legen. Vi menn er ikke flinke til dette og venter ofte for lenge. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det kan være mye rart, men jeg hadde nok villet sjekke det ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.