Gå til innhold

Noen forslag

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Jeg er da forlover i sommer og etter planen skal jeg arrangere et utdrikningslag.hun har andre veninner enn meg(hun bor en annen plass enn meg,og de som skulle vært med bor på forskjellige plasser i landet.)

Men av disse så er det nesten ingen som kan pga det er vanskelig å komme seg pga avstanden og at de da selfølgelig vil prioritere og dra dit når selve bryllupet er.Ganske forståelig:)

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre,og i tillegg så har hun nå fortalt at hun er gravid.(Det er jo selfølgelig positvit da:)

Så saken er om jeg bare skal droppe hele greia?eller hva? synes det er veldig vanskelig og det er lite hjelp å få i fra andre så det blir masse stress for meg.Vil jo gjerne at hun skal få en fin dag med vennene sine.

Har eller ikke sånn veldig mye penger ( må ha ny kjole og sko og gave til paret )

Hørtes skikkelig klagete ut det her ,men det er ikke meningen.hehe:p

Gjest Er veldig for spa! :)
Skrevet

Du trenger ikke lage store greien av det. Ha en koslig jente kveld, Spander spa med alkoholfri sjamis.:)

Selv er jeg veldig for spa i utrikningslag. Trenger ikke ta helt av. Kan like godt være en koslig, rolig dag bare til ære for den kommende brud. (Så kan du slenge inn noen fine ord i en liten tale)

Trenger heller ikke være mange. Bor du langt fra henne så kan du planlegge med sambo hennes at du kommer på overraskelse. Så vet bare han det. Og ta henne med på noe lite men koslig.

Persille1365381127
Skrevet

Kan du ikke ta det dagen/kvelden før bryllupet da? Da er jo alle der likevel, eller kan komme ett døgn tidligere...

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Kan du ikke ta det dagen/kvelden før bryllupet da? Da er jo alle der likevel, eller kan komme ett døgn tidligere...

De skal faktisk ha en sammenkomst med alle gjestene kvelden før bryllupet.så da blir jo hele gjengen samlet.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Du trenger ikke lage store greien av det. Ha en koslig jente kveld, Spander spa med alkoholfri sjamis.:)

Selv er jeg veldig for spa i utrikningslag. Trenger ikke ta helt av. Kan like godt være en koslig, rolig dag bare til ære for den kommende brud. (Så kan du slenge inn noen fine ord i en liten tale)

Trenger heller ikke være mange. Bor du langt fra henne så kan du planlegge med sambo hennes at du kommer på overraskelse. Så vet bare han det. Og ta henne med på noe lite men koslig.

Ja har tenkt på det,er også veldig for det.Men har ikke så god råd i sommer,så jeg har ikke råd til så dyre greier iallefall. ikke når det så og si ikke er noen andre jeg kan spleise med.

Vil jo ikke skuffe henne heller da.Så er forferdelig usikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...