Gå til innhold

Forskjell på å fise og drite i buksa...

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er da forskjell på unger som puffer i skolegården, og voksne mennesker, selv om det bare skulle være et puff. Voksne mennesker skal vite bedre, og man går ikke til angrep (stort eller lite) på et menneske!

Det er jo akkurat det jeg sier.

Gjest mora2
Skrevet

He, he, jeg må le av hele denne tråden!

Skjønner hva du mener ;0)

Skrevet

Det er jo akkurat det jeg sier.

Oi, da feiltolket jeg litt det du skrev... Beklager det...

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi, da feiltolket jeg litt det du skrev... Beklager det...

Jeg leste gjennom innlegget mitt igjen, og skjønner godt at du feiltolket det. Men jeg mente altså at dersom man forbinder dytting med sånn moroknuffing fra skolen, virker det nok mer komisk enn om man faktisk ser for seg hvordan det er å bli dyttet i sinne.

Æh, jeg gir opp, jeg har ikke ordet i min makt i kveld, er altfor sliten. Men nå vet du i hvert fall at jeg slett ikke bagatelliserer dytting av offentlig tjenestemann. ;)

Skrevet

Jeg leste gjennom innlegget mitt igjen, og skjønner godt at du feiltolket det. Men jeg mente altså at dersom man forbinder dytting med sånn moroknuffing fra skolen, virker det nok mer komisk enn om man faktisk ser for seg hvordan det er å bli dyttet i sinne.

Æh, jeg gir opp, jeg har ikke ordet i min makt i kveld, er altfor sliten. Men nå vet du i hvert fall at jeg slett ikke bagatelliserer dytting av offentlig tjenestemann. ;)

Du er for sliten til å skrive, og jeg er for sliten til å lese - er jo nødt til å bli en utrolig dårlig kombinasjon:-)

Skrevet

Vil det si at om det "bare" gjelder en trikkefører så er det ikke så farlig, men om det hadde vært en politimann så hadde det vært mye verre? Jeg for min del syns at folk skal ha det trygt på jobben enten man er trikkefører eller politi, og at vold, enten den er grov eller ikke, mot en som utøver jobben sin er uhørt.

Men de blåste det jo fælt opp her tidligere at han var tidligere straffedømt for vold mot offentlig tjenestemann, og jeg trodde han på nær hadde tatt livet av noen, som foreksempel en politimann.

Opphausinga i media sto ikke helt i stil med å ha dyttet en trikkefører da, eller en politimann for den del.

Skrevet

Ah, EN som skjønte det.

Jepp, jeg tok den glatt, men trodde det var noe dypere der siden

ingen tok den, ja-ja, en er bedre enn ingen da og jeg har ikke ammetåke engang!

Skrevet

_Jeg_ skjønte med en gang hva DU mente! *he he*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men de blåste det jo fælt opp her tidligere at han var tidligere straffedømt for vold mot offentlig tjenestemann, og jeg trodde han på nær hadde tatt livet av noen, som foreksempel en politimann.

Opphausinga i media sto ikke helt i stil med å ha dyttet en trikkefører da, eller en politimann for den del.

Jada, men jeg ser nå ikke komikken i det uansett. Ingen skal nødt til å føle seg trua på jobb, og da kan et knuff være ille nok.

Skrevet

Jada, men jeg ser nå ikke komikken i det uansett. Ingen skal nødt til å føle seg trua på jobb, og da kan et knuff være ille nok.

Ja, og jeg vil tro at et knuff på jobb føles mye mer skummelt og truende for en trikkefører enn for en politimann, som har en helt annen utdannelse og erfaring, og også en helt annen forventning til hva man kan risikere i jobben.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, og jeg vil tro at et knuff på jobb føles mye mer skummelt og truende for en trikkefører enn for en politimann, som har en helt annen utdannelse og erfaring, og også en helt annen forventning til hva man kan risikere i jobben.

Ja, nettopp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...