Gå til innhold

Skulke skolen.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Tja det kommer mye an på kor gamle barna er.

Du kan jo skremme de med sosialkontoret!

Spørs om de er redd sosialkontoret da.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• guttas

7

• Aliza1365380759

2

• Lillemus

1

• Mistera

1

Skrevet

Spørs om de er redd sosialkontoret da.

La de hilse på en av saksbehandlerne da?

Gjest D*lilith
Skrevet

La de hilse på en av saksbehandlerne da?

Ja kanskje det..

Skrevet

Min far lagde et belønnings system for meg.

Jeg fikk penger for hver bra karakter.

Da jeg gikk var det jo LG, NG, G, M,og S.

Jeg fikk 50kr pr G

100kr pr M

500kr pr S ( noe jeg aldri fikk...)

Jeg var dritt lei skolen, men dette fungerte litt :0)

Tror det kan være motiverende ja, sønnen min får 100.- for hver prøve over 5,0, på de åtte første prøvene han hadde var det bare èn under 5,0 og den var på 4,7 så det hjalp, men det blei jo dyrt for meg da, men jaggu er det verdt pengene.

Eg skal tenke ut ett bedre system til neste år.

Kanskje eg kopierer din fars...:-)

Gjest mora2
Skrevet

Tror det kan være motiverende ja, sønnen min får 100.- for hver prøve over 5,0, på de åtte første prøvene han hadde var det bare èn under 5,0 og den var på 4,7 så det hjalp, men det blei jo dyrt for meg da, men jaggu er det verdt pengene.

Eg skal tenke ut ett bedre system til neste år.

Kanskje eg kopierer din fars...:-)

Min far var en klok mann ;0)

Aliza1365380759
Skrevet

Min far lagde et belønnings system for meg.

Jeg fikk penger for hver bra karakter.

Da jeg gikk var det jo LG, NG, G, M,og S.

Jeg fikk 50kr pr G

100kr pr M

500kr pr S ( noe jeg aldri fikk...)

Jeg var dritt lei skolen, men dette fungerte litt :0)

Jeg hadde det samme systemet da jeg gikk på ungdomsskolen og vgs, men da gjaldt det bare karakterer i karakterboka/på vitnemålet. "Problemet" her var bare at jeg aldri har vært skolelei, og generelt har vært ganske flink på skolen... Gikk ut av ungdomsskolen med 5,5 i snitt, og vgs med 5,9 (uten tilleggspoeng), så han blakket seg jo nesten når jeg kom hjem med karakterutskrifter! :P Men det er motiverende med et slikt system uansett, så det er helt sikkert verdt et forsøk D*lilith! :)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg hadde det samme systemet da jeg gikk på ungdomsskolen og vgs, men da gjaldt det bare karakterer i karakterboka/på vitnemålet. "Problemet" her var bare at jeg aldri har vært skolelei, og generelt har vært ganske flink på skolen... Gikk ut av ungdomsskolen med 5,5 i snitt, og vgs med 5,9 (uten tilleggspoeng), så han blakket seg jo nesten når jeg kom hjem med karakterutskrifter! :P Men det er motiverende med et slikt system uansett, så det er helt sikkert verdt et forsøk D*lilith! :)

Må bare legge til at det selvsagt blir i forhold til det å være på skolen når det gjelder eldstemann, siden han ikke får karakterer. Synes det dere snakket om litt lenger ned her hørtes lurt ut! :)

Gjest mora2
Skrevet

He,he, da tjente du nok endel ja :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...