Gå til innhold

Hvor mye bruker du på deg selv hver dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er jeg som sløser

Ja, jeg synes det er sløsing å bruke penger på røyk og alkohol hver dag. Men å kjøpe blomster og sminke av og til, og å kjøpe deo er ikke sløsing.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• morsan

3

• Glimtipper

3

• Sepe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

Ikke godt å si, jeg bruker jo sminke, parfyme ovs, men kjøper det ikke hver dag!

I det siste har jeg drukket brus hver dag, det er jo unyttig.

Ellers kjøper jeg sjeldent noe til meg selv...

Klær _må_ man jo ha ;0)

Gjest ViViola
Skrevet

Siden jeg røyker, så går det jo penger til det hver dag - selv om jeg kjøper i utlandet i all hovedsak. Ut over det er det knapt nok så jeg bruker penger daglig, men jeg har da ikke dårlig samvittighet for å kjøpe deo og blomster til huset og klær og slik. Ei heller om jeg ramler innom kafè og tar en kaffekopp eller kjøper avis. Det har vi råd til, rett og slett!

Men jeg lurer litt på hvorfor du betaler alt i AS Heim, og gubben bruker alle pengene sine på seg selv?

Gjest Sløser*n
Skrevet

Siden jeg røyker, så går det jo penger til det hver dag - selv om jeg kjøper i utlandet i all hovedsak. Ut over det er det knapt nok så jeg bruker penger daglig, men jeg har da ikke dårlig samvittighet for å kjøpe deo og blomster til huset og klær og slik. Ei heller om jeg ramler innom kafè og tar en kaffekopp eller kjøper avis. Det har vi råd til, rett og slett!

Men jeg lurer litt på hvorfor du betaler alt i AS Heim, og gubben bruker alle pengene sine på seg selv?

Han trenger å ha det godt. Jeg er ikke lett å leve med.

Gjest ViViola
Skrevet

Han trenger å ha det godt. Jeg er ikke lett å leve med.

Ah... Du vurderer ikke å bytte'n ut med en modell som virker, da?

Gjest Aimabel
Skrevet

Ah... Du vurderer ikke å bytte'n ut med en modell som virker, da?

:-D

Skrevet

Ikke stort til hverdags. Det blir et kafébesøk nå og da og noen ukeblader. I dag har jeg brukt veldig mye. Var fri for omtrent alt av sminke og kremer, så jeg måtte ta meg en shoppingrunde. Det ble dyrt, gitt!

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper jeg bruker 100 kr. i uka i brus, aviser og sjokolade.

Går ikke så ofte ut for tiden, men når jeg først gjør det, går det fort 400-500 kr. Men det blir jo knapt annenhver måned.

Har ikke regnet med sminke, shampo, deo, bøker, med mer, jeg regner ikke sånt for unyttig fjas.

Min kostbare fetisj er (dyre) sko - det går en del der, men nekter å kalle dem totalt unyttige *S*

Gjest Sløser'n
Skrevet

Går ikke så ofte ut for tiden, men når jeg først gjør det, går det fort 400-500 kr. Men det blir jo knapt annenhver måned.

Har ikke regnet med sminke, shampo, deo, bøker, med mer, jeg regner ikke sånt for unyttig fjas.

Min kostbare fetisj er (dyre) sko - det går en del der, men nekter å kalle dem totalt unyttige *S*

Et par støvletter, et par allværsko og et par sandaler er alt man trenger. Alt annet er sløsing.

tzatziki1365380058
Skrevet

Et par støvletter, et par allværsko og et par sandaler er alt man trenger. Alt annet er sløsing.

Jah, særlig!!! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Skjønner vi ikke har samme type jobb. Enn si liv ;B

Skrevet

Jeg aner ikke hva mitt gjennomsnitt er, men på en typisk dag drar jeg bare rett til jobb og rett hjem igjen uten noe kioskbesøk eller lignende. Men jeg kjøper mat i kantina, da, til cirka 25-35 kroner dagen.

Jeg røyker ikke, drikker sjelden brus og juice, men det blir litt øl og vin hjemme, men det går på "husholdningsbudsjettet", så jeg har ikke oversikten over hvor mye det blir. Men laaaangt under 100 kr dagen i gjennomsnitt! :-)

Jeg kjøper nesten aldri aviser og ukeblader i kiosker, men abonnerer på avis + noen magasiner.

Skrevet

Skjønner vi ikke har samme type jobb. Enn si liv ;B

LOL, ja! Lurer på hvilke av de alternativene jeg skulle brukt på jobb! ;-) Skjørt og jakke og _allværssko_, liksom! ;-)

Skrevet

Medregnet unyttige ting er også sminke, parfyme, deo, saft, ukeblader, bøker, blomster osv. Dvs. Alt man ikke trenger for å leve.

Jeg protesterer på tanken om at deo og bøker er unyttige ting! :-)

Skrevet

Døh - selv jeg som egentlig ikke kan fordra skotøy, i hvert fall ikke å kjøpe det, har mer enn det der.

Skrevet

Svært lite. Kjøper sjeldent noe å dytte i munn som bare er til meg.

Skrevet

Stønn! Jeg også kjøper sko... Ryddet i skoskapet mitt for noen uker siden, og talte mellom 50 og 60 par. Jeg fant da ut at jeg IKKE trengte flere par! Men, det ble så utrolig fint og ryddig i skapet, så samlingen er utvidet med tre par siden det...:-)

Skrevet

Stønn! Jeg også kjøper sko... Ryddet i skoskapet mitt for noen uker siden, og talte mellom 50 og 60 par. Jeg fant da ut at jeg IKKE trengte flere par! Men, det ble så utrolig fint og ryddig i skapet, så samlingen er utvidet med tre par siden det...:-)

Jeg er filla interessert i sko, men nå måtte jeg virkelig telle etter at du sier du har 50-60 par sko! Jeg tok med alt jeg kunne komme på, badesko og ridestøvler inkludert og kom til 28 par... Og det er en eller to typer sko jeg skulle hatt i tillegg. Hm.

Skrevet

Jeg er filla interessert i sko, men nå måtte jeg virkelig telle etter at du sier du har 50-60 par sko! Jeg tok med alt jeg kunne komme på, badesko og ridestøvler inkludert og kom til 28 par... Og det er en eller to typer sko jeg skulle hatt i tillegg. Hm.

Tuller dere? Jeg har fire par sko :P

Skrevet

Tuller dere? Jeg har fire par sko :P

Fire par?! Altså - jeg regner med _alt_, badesko, skisko, støvler, fjellsko, joggesko, støvletter....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...