Gå til innhold

Hvor mye bruker du på deg selv hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er filla interessert i sko, men nå måtte jeg virkelig telle etter at du sier du har 50-60 par sko! Jeg tok med alt jeg kunne komme på, badesko og ridestøvler inkludert og kom til 28 par... Og det er en eller to typer sko jeg skulle hatt i tillegg. Hm.

Jepp, greit å ha litt å velge blant! Nå skal det sies at av mine 60, er det 10!! par treningssko! Mannen min liker tydeligvis at jeg trener...:-) Jeg bruker stort sett de samme joggeskoene hele tiden, men han driver og kjøper nye! Når jeg skal ut og løpe maser han bestandig om at jeg må bruke de og de skoene.. Jaja, er vel godt ment!

mvh

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• morsan

3

• Glimtipper

3

• Sepe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fire par?! Altså - jeg regner med _alt_, badesko, skisko, støvler, fjellsko, joggesko, støvletter....

Hm... Ok. Du har nok en del behov jeg ikke har.

For øyeblikket har jeg ett par pensko, ett par sandaler og to par joggesko. Det ene paret er til bruk i helsestudio, det andre er bare for normal utebruk.

Åh ja, også har jeg vintersko i skapet. Så fem til sammen :)

Gjest Elextra
Skrevet

Stønn! Jeg også kjøper sko... Ryddet i skoskapet mitt for noen uker siden, og talte mellom 50 og 60 par. Jeg fant da ut at jeg IKKE trengte flere par! Men, det ble så utrolig fint og ryddig i skapet, så samlingen er utvidet med tre par siden det...:-)

Hehe :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hm... Ok. Du har nok en del behov jeg ikke har.

For øyeblikket har jeg ett par pensko, ett par sandaler og to par joggesko. Det ene paret er til bruk i helsestudio, det andre er bare for normal utebruk.

Åh ja, også har jeg vintersko i skapet. Så fem til sammen :)

Har du ett par vintersko!? Jeg har minst fem, antakelig langt mer, når jeg teller med alt fra varme støvler til å leke med barna i til høyhælte pyntestøvler og alle fasettene i mellom :-).

Ikke er jeg så flink til å kaste sko som er nesten utslitt heller, jeg fornyer gjerne lenge før de gamle går i søpla.

Skrevet

Har du ett par vintersko!? Jeg har minst fem, antakelig langt mer, når jeg teller med alt fra varme støvler til å leke med barna i til høyhælte pyntestøvler og alle fasettene i mellom :-).

Ikke er jeg så flink til å kaste sko som er nesten utslitt heller, jeg fornyer gjerne lenge før de gamle går i søpla.

Jeg bruker aldri støveletter ;) Jeg ser av listen min at jeg svært sjeldent pynter meg på noe vis.

Et par som er flotte for turgåing og leking ute er alt jeg trenger.

Men jeg kunne egentlig ha ønsket meg litt mer til pynt. Det er bare pengene og tiden det står på. Alt som kjøpes skal jo kunne brukes også og når man sjeldent pynter seg, fordi man alltid har en unge på slep, så blir det så som så med slikt ;)

Skrevet

Det er jeg som sløser

Og hva bruker mannen din pengene sine til da??

Hvis han kan bruke opp en hel månedslønn uten å betale hverken mat eller boutgifter, så skjønner ikke annet enn at mesteparten av hans forbruk må være sløsing....

Skrevet

Jeg røyker, så det går litt penger der. Men bortsett fra det, bruker jeg nesten ingenting på meg selv. Jeg kjøper endel bøker, men ikke ofte og finner gode priser.

Skrevet

Hvis jeg som morsan fører vin på husholdningsbudsjettet (heh - fin ide :-) ) går jeg langt under 100 kr dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...