Gjest trenger cash Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg får uføretrygd. Er det slik at skatten reduseres i juni (feriepenger)? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det blir trukket skatt av uførepensjone i juni, men får du tidsbegrenset uførestønad, så blir det ikke trukket skatt i juni. Hilsen 0 Siter
bibben Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Det blir trukket skatt av uførepensjone i juni, men får du tidsbegrenset uførestønad, så blir det ikke trukket skatt i juni. Hilsen Jippy!!! 0 Siter
Gjest sykmeldt Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Det blir trukket skatt av uførepensjone i juni, men får du tidsbegrenset uførestønad, så blir det ikke trukket skatt i juni. Hilsen Vet du om det også gjelder vanlige sykepenger? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Vet du om det også gjelder vanlige sykepenger? Jeg vet det ikke sikkert, men alminneligvis gjelder samme regler mht skattetrekk ved utbetaling av sykepenger som ved utbetaling av lønn. Hilsen 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Vet du om det også gjelder vanlige sykepenger? Såvidt jeg husker så fikk jeg feriepenger av sykepengene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.