Gjest sooolen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 jeg holder på å skrive en bok. trenger litt informasjon/rettleing håper noen kan hjelpe. Personen som boka handler om er utsatt for en flyulykke og er sterk skadet har fått hukommelsetap hvet ikke hvem hun er Hva vil skje da?det har gått lang tid to år uten å få tilbake hukommelsen. Kan hun få nytt navn person nr identitet. De klarer ikke å finne ut hvem hun er Har fått plasisk operasjon Håper noen vil hjelpe takker 0 Siter
Gjest flisespikker Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Beklager, men om du skal skrive bok bør du vel få først lære deg litt om tegnsetting og ortografi:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Beklager, men om du skal skrive bok bør du vel få først lære deg litt om tegnsetting og ortografi:) Tenkte å si det samme, men jeg antar det blir fett betalt for korrekturleseren om ikke annet... ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Ok, som de andre sier: Stavingen, setningsoppbyggingen og gramatikken din er elendig i dette innlegget. Forøvrig kan jeg ikke svare deg på spørsmålene dine. Jeg vet ikke hvilke rutiner man har i slike saker. Et lite tips: Skriv bok om noe du kan noe om. Du må i alle tilfeller gjøre bedre research enn å spørre på et internettforum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.