Gå til innhold

bokprosjekt

Anbefalte innlegg

Gjest sooolen
Skrevet

jeg holder på å skrive en bok.

trenger litt informasjon/rettleing

håper noen kan hjelpe.

Personen som boka handler om er utsatt for en flyulykke og

er sterk skadet har fått hukommelsetap

hvet ikke hvem hun er

Hva vil skje da?det har gått lang tid to år uten å få tilbake hukommelsen.

Kan hun få nytt navn person nr identitet.

De klarer ikke å finne ut hvem hun er

Har fått plasisk operasjon

Håper noen vil hjelpe

takker

Gjest flisespikker
Skrevet

Beklager, men om du skal skrive bok bør du vel få først lære deg litt om tegnsetting og ortografi:)

Skrevet

Beklager, men om du skal skrive bok bør du vel få først lære deg litt om tegnsetting og ortografi:)

Tenkte å si det samme, men jeg antar det blir fett betalt for korrekturleseren om ikke annet... ;o)

Skrevet

Ok, som de andre sier: Stavingen, setningsoppbyggingen og gramatikken din er elendig i dette innlegget.

Forøvrig kan jeg ikke svare deg på spørsmålene dine. Jeg vet ikke hvilke rutiner man har i slike saker.

Et lite tips: Skriv bok om noe du kan noe om. Du må i alle tilfeller gjøre bedre research enn å spørre på et internettforum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...