Gå til innhold

Eier du folkeskikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he, ja var jo det. Men tviler på at det stemmer ;0)

Det får vi da endelig håpe at den ikke gjør!!

;-)

Fortsetter under...

Gjest Fruntimmer uten dannelse
Skrevet

Jauda, fikk bærre tre av ti jeg også :D

Kunne slikt som båndtvang og sånn, bommet på slikt som avstraffelse og Japan. (hvem fanken vet det liksom)

Katastrofe i stiletthel med andre ord

*ler godt*

Skrevet

Jeg trodde egentlig det var båndtvang hele året, så ble litt overrasket over at det ikke var et alternativ.

"Hele året" var et alternativ. Det gjetta jeg på :-)

Annonse

Skrevet

4 av 10... Sjenking av whisky og å ta av meg på beina når jeg går inn hos folk (ikke bare i Japan) er ting jeg vet alt om :-)

AneM1365380603
Skrevet

"Hele året" var et alternativ. Det gjetta jeg på :-)

Ja, det stemmer det, men det sto "Hele året, men bare i merkede områder". Det er det jeg stusset på. Er det ikke båndtvang overalt? Det svaralternativet var feil uansett da.

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg fikk 6 rette, men syns jo endel av spørsmålene var litt på siden av det jeg forbinder med folkeskikk da. Båndtvang for eksempe. Og folkeskikk i Japan. Jeg vet godt hva jeg skal gjøre med skoene mine når jeg er på besøk i private hjem i Norge jeg, og det holder for meg...

Skrevet

Det der har fint lite med folkeskikk å gjøre. Etikk heter det, og er en dustete snobbegreie.

Skrevet

Det der har fint lite med folkeskikk å gjøre. Etikk heter det, og er en dustete snobbegreie.

Jeg mener selvfølgelig etikette.

Skrevet

5 av 10 rette.

Men hva har dette med folkeskikk å gjøre?

''Når er det båndtvang for hunder?''

Gjest i lyst og last
Skrevet

Hm. på folkeskikk fikk jeg: "Du fikk 3 rette av 10 mulige, Hmm - uten å være uhøflig, men dette var jo ikke bra!"

Så kikket jeg nedover listen, og forsøkte meg på salmekunnskap: "Du fikk 7 rette av 7 mulige, Glimrende! Du kjenner salmeskatten"

Ja ja, hva sier dette om meg da mon tro, he he!

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Jeg var ikke helt stødig i folkeskikk, men ingen skandale ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...