Lillemus Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Ja, det har jeg sikkert hatt i meg de siste dagene! Hadde bursdag i går og ble overrasket med kakelunsj på jobben! Og det er jo for ille å kaste kakerestene, ikke sant? Så sjefen og jeg har mumset kake i dag og... Og selvsagt var kjæresten og jeg ute og spiste middag i går med tilhørende dessert... Og jeg har nok gnafset litt på taxfree-godiseriet fra sist helg.... Og kommende søndag blir det stoooor kakefest i anldening dagen min! *Kvalm* Nei, jeg håper været holder sånn passelig i kveld så jeg får kommet meg ut på en lang og hard sykkeltur! Joggeskoene ligger selvfølgelig ute hos kjæresten! *Sukk* 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer med dagen - og kos deg med festen med god samvittighet :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer med dagen - og kos deg med festen med god samvittighet :-) Tusen takk! ) Men over helga - da er det full innstramming på godisfronten altså! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Du er nå så kjekk som legger ut om alle disse godsakene på forum for vektmestring ;o) Vel, jeg gjorde det samme selv for noen dager siden. Kos deg med alle kakene du. Du er så flink til å trene at du kan unne deg det med den beste samvittighet. Selv skal jeg spise is i dag. Vaniljeis med mandel/sjokoladetrekk, og/eller en dajmis :-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.