Gå til innhold

Fersk ananas er vondt!

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Eller er det bare jeg som får skikkelig svie/kløe i munnen av ananas? Synes fersk ananas er godt, og sikkert sunnere enn hermetisk, men det gjør jo vondt å spise den!

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei det er ikke bare deg : )

Vi syns det her i huset også.

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei det er ikke bare deg : )

Vi syns det her i huset også.

En gang så jeg at lars Barmen laget noe fancy dessertgreier av fersk ananas med fersk rød hakket Chilli.. AU!!!

Gjest D*lilith
Skrevet

En gang så jeg at lars Barmen laget noe fancy dessertgreier av fersk ananas med fersk rød hakket Chilli.. AU!!!

Ja,det må ha blitt AU,hehe : D

fei1365380229
Skrevet

Det er på samme måte som kiwi veldig allergifremkallende. Reagerer du veldig så dropp spisingen av det.

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er på samme måte som kiwi veldig allergifremkallende. Reagerer du veldig så dropp spisingen av det.

Men hvorfor tåler jeg bokseananas? hva har de gjort med den, sånn unntatt å tilsette masse sukker?

Skrevet

Du er allergisk da vet du. Men du tåler sikkert hermetisk, - ting forandrer seg jo under konservering, så da er ikke allergien så alvorlig som med nøtteallergi feks.

Skrevet

JEg får også en slags rar følelse i munnen når jeg spiser ananas. Likevel smaker det så godt at jeg spiser det likevel :)

Skrevet

Vet at mange er litt allergiske mot fersk annanas. Heldigvis er ikke jeg det:-)

Skrevet

Den hermetiske er kokt, så da ødelegges endel av enzymene i ananasen. Det er de som gjør at du klør.

Tåler ikke fersk ananas jeg heller, enda så godt det er.

Gjest Blingser litt nå og da
Skrevet

Ha ha ha....snakk om å lese feil da.....

"Fersk analsex er vondt"

:D

Nei, jeg klør hverken av ananas eller analsex, og synes begge to er godt *ler godt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...