Gjest Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Noen som har et tips til en aktivitet jeg kan begynne med nå? Jeg kjeder meg enormt, og jeg er også ganske så ensom. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal begynne på Kickboksing til høsten.Kanskje du skulle begynne på noe lignende? God trening :0) Ellers kan du jo fotografere, det er moro. Hva med å melde seg frivillig til dyrebeskyttelsen, så kan du passe katter? Da får du hjvertfall noe å gjøre...Og det er koslig og bra med dyr. Du kan gå på malekurs ol, bygge fuglekasser å sette ut, pusse opp gamle møbler, lære deg håndarbeid . (mange menn som broderer) Eller du kan sitte å skrive her på Dol ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Huff... slår meg at jeg egentlig ikke har lyst til noe som helst bortsett fra å sløse vekk livet mitt... =/ Men takk for de gode forslagene. =) Det er opp til deg.... 0 Siter
Mamma07 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Lyst til å spille RISK med noen kamerater jeg ikke har jeg... =) Er ikke Risk med venner, men er jo spill 0 Siter
ekte nick Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 For meg høres det ut som om du egentlig er deprimert. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Lyst til å spille RISK med noen kamerater jeg ikke har jeg... =) Skulle så gjerne ha kommet å spilt med deg - har bestandig hatt så lyst til å spille det spillet, men har ingen å spille med... 0 Siter
soleil Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Meld deg inn i skyteklubb, sjakk-klubb eller noe? Da kan du jo være litt stille og mystisk uten at det er pinlig. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kult. =) Bør helst være tre eller flere da. Det blir litt forutsigbart med bare to. Jeg kan sitte å se på å drikke champagne, hjelper det? da er vi tre 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kan jeg være med i skyteklubb uten å ha våpen? Ja, du låner. Men det er gørrkjedelig i skyteklubb. Manfår kun lov å skyte på blinken... *erfaring* 0 Siter
Mamma07 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hehe. Ja. =) Kooooos dæ ) Æ stikk å tar en røyk å lægg mæ ) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Du tror meg kanskje ikke, men det er faktisk ganske fint å drikke litt mens man spiller brettspill. =) Har mer sansen for det enn å være på byen... det er kaldt på byen. Mer koselig med litt mindre forhold. Same noe festlig å drive med. =) Jeg er dønn enig med deg, spesielt mens grytene på ovnen står å putrer :-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Det er en sport, som all annen sport. Det er ikke noe actionspill. =) Men det blir så mye morsommere om man vifter litt med saken......... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Nettpoker? Siden du likevel sitter foran pc-en... 0 Siter
soleil Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kan jeg være med i skyteklubb uten å ha våpen? Sikkert mulig å låne, du får undersøke!. Hvis du skal få gjort noe her i livet så må du slutte å fantasere og å begynne å GJØRE noe. Finn telefonnummer eller mailadresser til det du vil starte opp med og så sender du mail i kveld eller du ringer i morgen! Skriv en liste over små ting som du skal gjennomføre og så GJØR du dem.. Vil du møte folk og få venner så er det lurt å begynne med en aktivitet. Fisking, modellfly, radiostyrte biler (drifting) og slikt er jo også populært.. Om det blir for tøft å begynne med noe alene så kan det jo være en start å få en støttekontakt som blir med på aktiviteter, enten det eller at du drar på lavterskeltilbud. Men støttekontakt og dagsenter er vel for "low" for deg? Hva tenker du om å senke krava såpass at du kan få gjennomført noe? 0 Siter
Gjest hitmaker Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Du har sikkert fått mange bra svar her. Kanskje du tenker for mye og handler for lite. Av og til må en prøve seg frem til hva en liker å gjøre. Noen nevnte dagsenter. Det kan vel være en bra plass å begynne hvor de har ulike aktiviteter som du kan prøve deg på. Det kan jo også være at kommunen du bor i har treningstilbud (feks aktiv på dagtid), turer, arrangementer osv. Du kan også sjekke opp om de har noe sm heter treningskontakt. Det blir ikke en støttekontakt, men en person som drar deg med ut på tur eller andre treningsaktiviteter. Har du forresten kontakt med psykiatrisk sykepleier i kommunen? De er ofte flinke på å hjelpe til med praktiske ting, som feks rydde/vaskerutiner i hjemmet, næringsinntak, aktivitet osv osv....de vet mye om hvilke tilbud som finnes og hvilke rettigheter du har. Har du feks en individuell plan? Det kan være et nyttig verktøy for å holde ting flytende til du blir bedre..Psykepleieren kan også ha støttesamtaler med deg. Vet ikke hvordan tilbudet er i din kommune, men dette går an å ta opp med fastlegen. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Du har sikkert fått mange bra svar her. Kanskje du tenker for mye og handler for lite. Av og til må en prøve seg frem til hva en liker å gjøre. Noen nevnte dagsenter. Det kan vel være en bra plass å begynne hvor de har ulike aktiviteter som du kan prøve deg på. Det kan jo også være at kommunen du bor i har treningstilbud (feks aktiv på dagtid), turer, arrangementer osv. Du kan også sjekke opp om de har noe sm heter treningskontakt. Det blir ikke en støttekontakt, men en person som drar deg med ut på tur eller andre treningsaktiviteter. Har du forresten kontakt med psykiatrisk sykepleier i kommunen? De er ofte flinke på å hjelpe til med praktiske ting, som feks rydde/vaskerutiner i hjemmet, næringsinntak, aktivitet osv osv....de vet mye om hvilke tilbud som finnes og hvilke rettigheter du har. Har du feks en individuell plan? Det kan være et nyttig verktøy for å holde ting flytende til du blir bedre..Psykepleieren kan også ha støttesamtaler med deg. Vet ikke hvordan tilbudet er i din kommune, men dette går an å ta opp med fastlegen. Jeg har bare lyst til å være normal jeg... har ikke lyst på masse opplegg og styr... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.