Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Du vet, jeg lever mitt samme gamle meningsløse liv jeg... =) Hvordan har du det? Det går bra. Sover bort halve dagen og sett på tv resten...Så jeg har nok hatt en ganske meningsløs dag i dag jeg også. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor har du en sånn dag? Er du psykiatrisk pasient du også? =P Nei....Jeg er sykemeldt med bekkenløsning og da er det begrenset hvor mye man kan gjøre uten å få veldig veldig vondt. Så det er ganske kjedelig. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Er det servert champagne med de? =P Selvsagt! 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Count me in. =) La oss drikke oss fulle på champagne. =) Høres ut som en perfekt plan for en torsdag :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Huffda, det var leit... =/ Har bekkenet løsnet? Hva er et bekken? :-) Når man er gravid så løsner bekkenet, det beinet der hoftene er, der babyen skal igjennom. Det løsner for at babyen skal få plass, men på noen så kommer det smerter. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kan jag få bjuda på jordgubbar? Kan jeg få komme også? Jordbær og fløte og et slag RISK hørtes ut som en plan, synes jeg;-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kan jeg få komme også? Jordbær og fløte og et slag RISK hørtes ut som en plan, synes jeg;-) Naturligvis er du velkommen! :-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hehe... er veldig mange studenter som "begynner helga på torsdag" (aka begynne å feste på torsdag). =) Trodde det var mandag jeg! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Gratulerer med graviditeten da. =) takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.