Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Du vet, jeg lever mitt samme gamle meningsløse liv jeg... =)

Hvordan har du det?

Det går bra. Sover bort halve dagen og sett på tv resten...Så jeg har nok hatt en ganske meningsløs dag i dag jeg også.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvorfor har du en sånn dag? Er du psykiatrisk pasient du også? =P

Nei....Jeg er sykemeldt med bekkenløsning og da er det begrenset hvor mye man kan gjøre uten å få veldig veldig vondt. Så det er ganske kjedelig.

Gjest xbellax
Skrevet

Er det servert champagne med de? =P

Selvsagt!

Gjest xbellax
Skrevet

Count me in. =)

La oss drikke oss fulle på champagne. =)

Høres ut som en perfekt plan for en torsdag :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Huffda, det var leit... =/

Har bekkenet løsnet? Hva er et bekken?

:-) Når man er gravid så løsner bekkenet, det beinet der hoftene er, der babyen skal igjennom. Det løsner for at babyen skal få plass, men på noen så kommer det smerter.

Skrevet

Kan jag få bjuda på jordgubbar?

Kan jeg få komme også? Jordbær og fløte og et slag RISK hørtes ut som en plan, synes jeg;-)

Gjest xbellax
Skrevet

Kan jeg få komme også? Jordbær og fløte og et slag RISK hørtes ut som en plan, synes jeg;-)

Naturligvis er du velkommen! :-)

Gjest xbellax
Skrevet

Hehe... er veldig mange studenter som "begynner helga på torsdag" (aka begynne å feste på torsdag). =)

Trodde det var mandag jeg!

Gjest Aimabel
Skrevet

Gratulerer med graviditeten da. =)

takk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...