Gå til innhold

Color Fantasy til Kiel

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har bestilt tur til oss, og lillesøster. Ser at båten ankommer Kiel kl 10, går igjen kl 14.

Rekker vi noe i land? Er det noen butikker i gåavstand?

Gjest Rafens
Skrevet

Ja, masse butikker. Flere store kjøpesentre ca. fem minutters gange fra båten.

Det er en utrolig flott tur. Gled dere! :-)

Skrevet

Ja, masse butikker. Flere store kjøpesentre ca. fem minutters gange fra båten.

Det er en utrolig flott tur. Gled dere! :-)

Kjøpesenter hørtes jo midt i blinken ut! Finner jeg det lett eller?

Vi gleder oss. Vi skulle egentlig i vinterferien, men så ble jeg syk, så jeg skyldte dem en tur.

Gjest Rafens
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213299305' post='3898559]

Kjøpesenter hørtes jo midt i blinken ut! Finner jeg det lett eller?

Vi gleder oss. Vi skulle egentlig i vinterferien, men så ble jeg syk, så jeg skyldte dem en tur.

Jepp, veldig lett å finne. Bare å følge strømmen (2000 mennesker kan ikke ta feil). ;-) Uansett er det noe av det første du ser når du kommer fra båten og krysser en slags gangbro e.l.

Skrevet

Jepp, veldig lett å finne. Bare å følge strømmen (2000 mennesker kan ikke ta feil). ;-) Uansett er det noe av det første du ser når du kommer fra båten og krysser en slags gangbro e.l.

Ok, da finner nok også jeg det med min ikke-eksisterendes retningsans ;o)

Skrevet

Det finner du garantert ja! Kjøpesenteret er ganske så stort!

Båten er flott, men butikkene er dyre. Handler bare taxfree der.

Ellers er det veldig god mat, og en koselig tur. Kos dere! :)

Skrevet

Det finner du garantert ja! Kjøpesenteret er ganske så stort!

Båten er flott, men butikkene er dyre. Handler bare taxfree der.

Ellers er det veldig god mat, og en koselig tur. Kos dere! :)

Supert! :o)

Er mat og taxfree vi er ute etter ;o) Å som jeg gleder meg til å spise godt, og bare rusle rundt.

Skrevet

Øverst innerst i det kjøpesenteret er det en leketøysavdeling, der har de et fantastisk utvalg i brettspill for små og store - vel verdt et besøk! De har også en del Playmobil og LEGO som ikke finnes i Norge, vi ble spesielt fascinert av mini-Playmobilsettene (lommestørrelse, minifigurer).

Skrevet

Øverst innerst i det kjøpesenteret er det en leketøysavdeling, der har de et fantastisk utvalg i brettspill for små og store - vel verdt et besøk! De har også en del Playmobil og LEGO som ikke finnes i Norge, vi ble spesielt fascinert av mini-Playmobilsettene (lommestørrelse, minifigurer).

Ah, takk for tips! Midt i blinken for guttungen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...