Gå til innhold

Stoooooolt mamma :)

Gjest Fantastisk moro å være mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Fantastisk moro å være mamma
Skrevet

Noen ganger tror jeg simpelthen ingen mamma kan være så stolt som meg :D

I dag har 14 åringen min danset for meg for første gang.

Jeg har alltid elsket musikk og har smådanset rundt til stadighet så ungene her kan godt stå og trampe litt takt og bevege seg litt.

Men i dag satte 14 åringen på skikkelig dunkemusikk og hadde tatt på seg scateskoene sine og viste med C walk dance et eller annet.

Var ikke så mye han kunne, men det var selvlært, litt nervøs var han og men også stolt.

Fantastisk. Tror ikke jeg kan bli stort stoltere av ungene mine jeg. En håpløs mor med andre ord :)

Jeg var stolt da de var små, da de stabbet rundt med bleierompe, men stoltheten vokser i takt med barna, det er helt sikkert.

Jeg er på randen til å sprekke helt enkelt :D

AneM1365380603
Skrevet

Jeg elsker også alle disse fasene de går gjennom :) Håper jeg også får se min sønn danse, selv om han sier han danset slow på en tilstelning i ettermiddag.

Skrevet

Så artig, og så kult at han ville vise seg frem for deg. :D

Du får søke på YouTube på c-walk, bboy osv, så får du satt deg inn i hva han driver med. ;)

Skrevet

Ja man sprekker nesten av stolthet når de viser frem hva de kan :) Kjempegøy! Hver alder har sin sjarm ;)

Skrevet

Hah! 5 år gamle nick jr står opp hver morgen, rusler ned på kjøkkenet og trakter kaffe så pappa har en fersk kopp når han står opp 15 minutter senere.

Det har han funnet ut av helt av seg selv. Mora holdt selvfølgelig på å få hjertefeil da hun skjønte hva han holdt på med, men jeg har lagt ned veto mot at hun blander seg opp i dette.

Nå får han et klistremerke pr. trakting.

Det eneste han ikke får lov til er å skjenke i koppen.

Gjest mora2
Skrevet

Hah! 5 år gamle nick jr står opp hver morgen, rusler ned på kjøkkenet og trakter kaffe så pappa har en fersk kopp når han står opp 15 minutter senere.

Det har han funnet ut av helt av seg selv. Mora holdt selvfølgelig på å få hjertefeil da hun skjønte hva han holdt på med, men jeg har lagt ned veto mot at hun blander seg opp i dette.

*LOL* Så skjønt for deg :0)

Gjest mora2
Skrevet

Herlig :0)

Det er så flott når gutter danser, ikke mange som tør det!

Skrevet

Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene og liten klump i halsen, så utrolig koselig innlegg! Du har all grunn til å være stolt, så kult gjort av sønnen din!

Skrevet

Så koselig! Skjønner godt at du er stolt! Jeg er også av typen "håpløs stolt mor"... Husker da førstemann var nyfødt, lenge turde jeg ikke å se andre mødre i øynene, ettersom mitt barn var så eksepsjonelt i forhold til deres alminnelige barn! :-)

Er like stolt ennå, etter 18 og 14 år!

mvh

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi, her har jeg forsømt oppdragerrollen, skjønner jeg. Kaffetraktingsbootcamp på guttungen i helga, med andre ord.

Gjest Aimabel
Skrevet

:-) Så søt han er

Gjest togli
Skrevet

Et kjempekoselig innlegg:))

Jeg er så fryktelig stolt av mine meget spesielle unger også;)

Akkurat idag er jeg ekstra stolt av minstemor som fylte fire for noen uker siden. Hun trakterer rockeringen som om hun aldri skulle ha gjort annet :)

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Et kjempekoselig innlegg:))

Jeg er så fryktelig stolt av mine meget spesielle unger også;)

Akkurat idag er jeg ekstra stolt av minstemor som fylte fire for noen uker siden. Hun trakterer rockeringen som om hun aldri skulle ha gjort annet :)

Tusen takk. Det er moro når de små behersker ting vi voksen kanskje er litt dårligere på. Det med rockering er jammen ikke bare bare heller :)

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Så koselig! Skjønner godt at du er stolt! Jeg er også av typen "håpløs stolt mor"... Husker da førstemann var nyfødt, lenge turde jeg ikke å se andre mødre i øynene, ettersom mitt barn var så eksepsjonelt i forhold til deres alminnelige barn! :-)

Er like stolt ennå, etter 18 og 14 år!

mvh

He he.. Blir jo bare stoltere og stoltere :) Trodde ikke jeg kunne bli stoltere når jeg hadde vakre, små, snille og gode gutter men jeg blir jo bare værre og værre, nå har de caps på snei, begynner å barbere bort den lille fine barten og danser og pynter seg med klær og smykker, og jeg dååååååner simpelhen av lykke :D

Snakker om grenseløs morskjærlighet *gliser*

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene og liten klump i halsen, så utrolig koselig innlegg! Du har all grunn til å være stolt, så kult gjort av sønnen din!

Tusen, tusen takk. Jeg føler en så grenseløs kjærlighet til disse gutta at jeg selv får tårer i øynene flere ganger om dagen.

Når bassen durer i veggene og de kommer fornøyde opp trappen med capsen på snei, glimt i øyet og med en eller annen humoristisk slengbemerkning på lur så er det toppen av lykke og jeg føler jeg kan sprekke av stolthet og kjærlighet.

Jeg blir bare værre og værre jeg ;D

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Herlig :0)

Det er så flott når gutter danser, ikke mange som tør det!

Blir kjempeglad jeg når han tør dette og ønsker å lære mer om det. Tror de får en flott gave å ta med seg i livet hvis de lærer seg å ha glede av musikk, dans ol. Og det er jo en tillitserklæring å vise det til mamma da :D

Det er en hærlig ung mann, de er begge det.

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Aldeles hærlig :D

Holder med deg i at mor må være på sidelinjen her.

:D

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Ja man sprekker nesten av stolthet når de viser frem hva de kan :) Kjempegøy! Hver alder har sin sjarm ;)

Ja, hver alder har sin sjarm, det har du rett i. Men jeg trodde ikke jeg kunne bli stoltere enn da jeg hadde vakre, små, pene, snille, nydelig og gode smågutter, men det var altså feil.

Stoltheten og kjærligheten vokser så jeg føler jeg kan sprekke :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...