Gå til innhold

Stoooooolt mamma :)

Gjest Fantastisk moro å være mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Så artig, og så kult at han ville vise seg frem for deg. :D

Du får søke på YouTube på c-walk, bboy osv, så får du satt deg inn i hva han driver med. ;)

Jeg tok det som en tillitserklæring at han ville viser meg. Ikke for det, begge gutta har veldig tillit til meg, vi har et svært godt forhold.

Han viste meg på youtube :) Jeg lurte på om den danseundervisninga vi har tilbud om her i byen dekket dette men det trodde han ikke. Så vi får lete frem litt muligheter så får han trene for seg selv inntil da. Det var opplæringsvideoer på youtube også :D

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Jeg elsker også alle disse fasene de går gjennom :) Håper jeg også får se min sønn danse, selv om han sier han danset slow på en tilstelning i ettermiddag.

Jeg var også spent første ballet og greier, spurte om han hadde danset. Ble varm og glad da han sa han hadde danset. Så deilig en gave å tørre å danse og bruke kroppen sin :D

Aldeles flott at han har funnet en dansestil han liker, fart er det også *ler* Han viste meg videoer på youtube. Vi ble enige om at vi skulle lete etter et sted han kunne gå i opplæring og i mellomtiden skulle han kose seg med opplæringsvideoene på youtube :)

Gjest Fantastisk moro...
Skrevet

Så moro! :o))))

Ja, kjempemoro :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...