Gjest har du noen sider du vet om? Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal ut å kjøpe telt for sommeren. Vi er to voksne og to barn og vi vil ha et telt som ikke er for dyrt og som har et felles soverom og helst et oppholdsrom utforbi? Jeg ser som regel bare telt som har to soverom og fellesareal i midten, Har du noen telt du vet om som kan oppfylle våre behov? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=153184 Test av familietelt (fra i fjor vel og merke). Bare søk på familietelt på google, så finner du sikkert noe nyttig! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hva skal du bruke teltet til da? Hvis det er til camping så funker det jo bra med et stort tungt. hvis dere skal gå i fjellet eller i skogen så ville jeg valgt to små lette i stedet, enklere å få med seg og finne teltplass til. Kommer veldig an på deres behov, hva man skal anbefale da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.