Gå til innhold

Mp3-spiller

Gjest noen som vil hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg mp3-spiller (Creative Zen Stone Plus), og lurer på et par ting som jeg håper noen kan hjelpe meg med...

Først ladet jeg den i tre timer sånn som det står, og så står det at man skal installere Creative Media Lite-programvaren, og da skulle det visst komme opp en mappe (Starter Pack) på skjermen når man kobler spilleren til maskinen. Men det kommer ingenting. Jeg tenkte kanskje det hadde blitt installert automatisk mens jeg ladet, men finner ikke noe...

Og så lurer jeg generelt på hvordan man laster ned musikk på spilleren, det går vel an selvom man ikke har installert programmet? Skjønner ikkeno' jeg :-(

Skrevet

Kjøpte akkurat denne spilleren selv, her er litt hjelp:

Gå til http://creative.com/zenstone/ og last ned programvaren via den øverste nedlastningsboksen. Når denne er lastet ned og installert vil du få opp et eget vindu når spilleren er tilkoblet pcen, med liste over filer på pcen din på venstre side av vinduet og liste over filer på spilleren på høyre side. Du kan greit slette de to mappene som ligger på spilleren ved kjøp (dersom du ikke liker musikken så godt at du vil beholde den, da!).

Bla deg frem til musikkmappa di på pcen (venstre visningshalvdel), og dra album over til spiller-sida av vinduet - evt. bruk pilknappen mellom de to visningshalvdelene. Om du skal hente musikken fra en CD, benytt rippeknappen oppe til venstre (cd med pil på). Når du klikker på denne kommer det opp en dialogboks som spør deg om du vil rippe til pc eller spiller eller begge.

I bruk: du blar deg fra spor til spor ved hjelp av pil venstre/høyre på det runde hjulet i front av spilleren. Om du vil hoppe et helt album frem, dytt "gliderknappen" på kanten av spilleren mot det grønne mappe-ikonet.

Skrevet

Gå til http://creative.com/zenstone/ og last ned programvaren via den øverste nedlastningsboksen. Når denne er lastet ned og installert vil du få opp et eget vindu når spilleren er tilkoblet pcen, med liste over filer på pcen din på venstre side av vinduet og liste over filer på spilleren på høyre side. Du kan greit slette de to mappene som ligger på spilleren ved kjøp (dersom du ikke liker musikken så godt at du vil beholde den, da!).

Bla deg frem til musikkmappa di på pcen (venstre visningshalvdel), og dra album over til spiller-sida av vinduet - evt. bruk pilknappen mellom de to visningshalvdelene. Om du skal hente musikken fra en CD, benytt rippeknappen oppe til venstre (cd med pil på). Når du klikker på denne kommer det opp en dialogboks som spør deg om du vil rippe til pc eller spiller eller begge.

I bruk: du blar deg fra spor til spor ved hjelp av pil venstre/høyre på det runde hjulet i front av spilleren. Om du vil hoppe et helt album frem, dytt "gliderknappen" på kanten av spilleren mot det grønne mappe-ikonet.

Tusen takk for hjelpen!!

Skrevet

Nå har jeg installert programmet...men musikken min ligger på iTunes...den kommer ikke opp på den lista. Hva gjør jeg?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå har jeg installert programmet...men musikken min ligger på iTunes...den kommer ikke opp på den lista. Hva gjør jeg?

Du må kanskje få programmet til å søke etter filene på datamaskinen din?

Skrevet

Vet ikke hvor langt du er kommet nå. Men du trenger ikke det der programmet altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...