Gå til innhold

Nå er skattpengene klare

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

For dere som ikke vet det enda, så er skatteoppgjøret klart og ligger på altinn.no der du må logge deg inn for å se hva du får eller må ut med.

AneM1365380603
Skrevet

Vi var innom der og sjekket i natt :o)

Persille1365381127
Skrevet

Nei, ikke for alle - ikke mitt f.eks.

Gjest midia
Skrevet

Nei det stemmer for du er vel selvstendig næringsdrivende og vet at det ikke er klart før høsten som vanlig:)

Jeg tenkte på de som venter dem i juni.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Begynner de og betale ut nå? Eller er det etter den 25. som stod på skatteetaten sine sider? *blakk*

Persille1365381127
Skrevet

Nei det stemmer for du er vel selvstendig næringsdrivende og vet at det ikke er klart før høsten som vanlig:)

Jeg tenkte på de som venter dem i juni.

Nei, jeg er ikke det :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke mitt heller.

Gjest må betale :(
Skrevet

* Isj * ikke noe å se etter det dah, innbetalingslappene kommer til høsten de ......... :(

Beløpet fikk jeg da vi fikk selvangivelsen tidligere i vår :(

Gjest mandolina
Skrevet

Hvis du har laget endringer på den forhåndsutfylte selvangivelsen, er det ikke sikkert at du får skatteoppgjøret før til høsten.

Hilsen

Gjest Aimabel
Skrevet

Gni det inn :-(

Skikkelig baksmell her :-(

Gjest hitmaker
Skrevet

Får ikke før til høsten:( og det er pga at jeg har rett til en del fradrag og får igjen mellm 30 - 40000 :)

Gjest midia
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213349948' post='3899096]

Begynner de og betale ut nå? Eller er det etter den 25. som stod på skatteetaten sine sider? *blakk*

Det er ikke kommet noe i dag, vet det står 25 juni, men ettersom de er ferdige nå så håper jeg de kommer på konto før også.

Gjest midia
Skrevet

Nei, jeg er ikke det :)

Da har du gjort store endringer som tar tid å behandle da:)

Gjest midia
Skrevet

* Isj * ikke noe å se etter det dah, innbetalingslappene kommer til høsten de ......... :(

Beløpet fikk jeg da vi fikk selvangivelsen tidligere i vår :(

dakkar. det er surt.

Gjest midia
Skrevet

Gni det inn :-(

Skikkelig baksmell her :-(

Dakkar deg også

Skrevet

Det er ikke kommet noe i dag, vet det står 25 juni, men ettersom de er ferdige nå så håper jeg de kommer på konto før også.

Jeg har ikke sjekket på altinn enda, eller kontoen. Har ikke lyst og bli skuffa nemlig ;o)

Nå har jeg ikke regnet pengene på konto før etter 25, men det hadde jo vært gledelig om de kom før. Skal alltids klare og bruke dem ;o)

Gjest midia
Skrevet

Får ikke før til høsten:( og det er pga at jeg har rett til en del fradrag og får igjen mellm 30 - 40000 :)

Da har du noe å glede deg til når vi andre sitter her blakke og ferdig med ferien..

candyqueen_83
Skrevet

Det stod ikke noe mer der enn den "posten" jeg fikk i april? Og at jeg hadde sendt inn.

Gjest midia
Skrevet

Det stod ikke noe mer der enn den "posten" jeg fikk i april? Og at jeg hadde sendt inn.

Hos noen står det nye beløp, pga feil første gang.

Skrevet

Både mitt og sambo sitt var klart i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...