Gå til innhold

Stolt kone..:o)

Anbefalte innlegg

Ilovenewyork
Skrevet

I går fikk min mann som er med i heimevernet telefon om at han måtte bli med å slukke brannen i froland.

Fikk melding istad at han hadde slukket brann i hele natt og nå var han trøtt. Han vet ikke når han kommer hjem heller.

Syntes han så ut som en helt, da han i går trødde på seg heimevernsutstyret og ruslet nedover bakken her for å sitte på med noen til Froland.

Måtte bare fortelle det til noen..he he.

Skrevet

Det hadde jeg også vært :)

Sikkert ganske sexy i den drakten :)

Skrevet

Jeg syns også han er en helt!! Og alle de andre som hjelper til...

Har lyst opp der å hjelpe til selv, men frivillige får jo ikke lov så... Ikke det at jeg tror jeg hadde hatt så mye å bidra med, når jeg tenker meg om, hadde vel vært mer en belastning- pga all røyken (dårlige lunger)...

Håper de snart får mer hjelp og kontroll over brannen!!

Ilovenewyork
Skrevet

Det hadde jeg også vært :)

Sikkert ganske sexy i den drakten :)

Det var akkurat det han var ;o).

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, hadde vært kjempestolt selv! :o)

Og jeg er helt sikker på at han var knallsexy også! ;o)

Skrevet

Jeg hadde også vært stolt, både av innsatsen han gjør og hvor tøff han helt sikkert er i uniform!

mvh

Ilovenewyork
Skrevet

Skjønner deg godt jeg, hadde vært kjempestolt selv! :o)

Og jeg er helt sikker på at han var knallsexy også! ;o)

Menn i uniform= sexy....spesielt når de skal ut å redde fedrelandet ;o)

Skrevet

Hehe, bra.

Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den.

Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-)

Skrevet
:) Stolt ja, det er noe eget over uniformer gitt ;) Håper virkelig de får til å slukke denne brannen. Det er en kvelende røyklukt her nå. Tenk, de har faktisk kjent lukten helt til Danmark! Han er sikkert fin og sotete i ansiktet når du får han hjem igjen ;)
Gjest æsj, nei
Skrevet

Menn i uniform= sexy....spesielt når de skal ut å redde fedrelandet ;o)

Det er godt vi har forskjellig smak. Jeg synes ikke menn i militærklær er sexy. Er glad når min mann kommer hjem fra heimevernet og får skiftet til vanlige klær jeg.

Skrevet

Hehe, bra.

Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den.

Wow mrxx, bildet av deg blir stadig bedre haha ;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er stolt :o) Jeg liker også svette menn i arbeidsklær :-p

Ilovenewyork
Skrevet

Hehe, bra.

Fargen er vel ikke den fineste,men synes alikevel han er sexy i den uniformen. Har ikke bare med tøyet å gjøre,men bare tanken på at han skal ut å "redde verden" er jo litt opphissende...ha ha.

Skrevet

Hehe, bra.

Vi kan være akk så enkle og primitive vet du. ;o)

Skrevet

Wow mrxx, bildet av deg blir stadig bedre haha ;)

Hehe, ja en skikkelig kriger.

Skrevet

Fargen er vel ikke den fineste,men synes alikevel han er sexy i den uniformen. Har ikke bare med tøyet å gjøre,men bare tanken på at han skal ut å "redde verden" er jo litt opphissende...ha ha.

Han føler det helt sikkert sånn selv også at han redder verden, hehe.

Skrevet

Vi kan være akk så enkle og primitive vet du. ;o)

Det har jeg skjønt:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er godt vi har forskjellig smak. Jeg synes ikke menn i militærklær er sexy. Er glad når min mann kommer hjem fra heimevernet og får skiftet til vanlige klær jeg.

''Jeg synes ikke menn i militærklær er sexy.''

Enig med deg. Derimot så er menn i bunad og skinndress (mc-drakt) sexy!

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehe, bra.

''jeg var i heimvernet i 13 år''

...og akkurat når man trodde at damene her på dol ikke kunne dåne mer av deg, så slo du til igjen. ;o)

Gjest mora2
Skrevet

Han gjør en viktig jobb nå, så du har all grunn til å være stolt!

Håper de snart får brannen under kontroll..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...