Ilovenewyork Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 I går fikk min mann som er med i heimevernet telefon om at han måtte bli med å slukke brannen i froland. Fikk melding istad at han hadde slukket brann i hele natt og nå var han trøtt. Han vet ikke når han kommer hjem heller. Syntes han så ut som en helt, da han i går trødde på seg heimevernsutstyret og ruslet nedover bakken her for å sitte på med noen til Froland. Måtte bare fortelle det til noen..he he. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det hadde jeg også vært Sikkert ganske sexy i den drakten 0 Siter
songbirdy Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg syns også han er en helt!! Og alle de andre som hjelper til... Har lyst opp der å hjelpe til selv, men frivillige får jo ikke lov så... Ikke det at jeg tror jeg hadde hatt så mye å bidra med, når jeg tenker meg om, hadde vel vært mer en belastning- pga all røyken (dårlige lunger)... Håper de snart får mer hjelp og kontroll over brannen!! 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Det hadde jeg også vært Sikkert ganske sexy i den drakten Det var akkurat det han var ;o). 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Skjønner deg godt jeg, hadde vært kjempestolt selv! ) Og jeg er helt sikker på at han var knallsexy også! ;o) 0 Siter
Sepe Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg hadde også vært stolt, både av innsatsen han gjør og hvor tøff han helt sikkert er i uniform! mvh 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Skjønner deg godt jeg, hadde vært kjempestolt selv! ) Og jeg er helt sikker på at han var knallsexy også! ;o) Menn i uniform= sexy....spesielt når de skal ut å redde fedrelandet ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hehe, bra. Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Stolt ja, det er noe eget over uniformer gitt Håper virkelig de får til å slukke denne brannen. Det er en kvelende røyklukt her nå. Tenk, de har faktisk kjent lukten helt til Danmark! Han er sikkert fin og sotete i ansiktet når du får han hjem igjen 0 Siter
Gjest æsj, nei Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Menn i uniform= sexy....spesielt når de skal ut å redde fedrelandet ;o) Det er godt vi har forskjellig smak. Jeg synes ikke menn i militærklær er sexy. Er glad når min mann kommer hjem fra heimevernet og får skiftet til vanlige klær jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hehe, bra. Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-) Wow mrxx, bildet av deg blir stadig bedre haha 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skjønner godt at du er stolt ) Jeg liker også svette menn i arbeidsklær :-p 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Hehe, bra. Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-) Fargen er vel ikke den fineste,men synes alikevel han er sexy i den uniformen. Har ikke bare med tøyet å gjøre,men bare tanken på at han skal ut å "redde verden" er jo litt opphissende...ha ha. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hehe, bra. Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-) Vi kan være akk så enkle og primitive vet du. ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Wow mrxx, bildet av deg blir stadig bedre haha Hehe, ja en skikkelig kriger. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Fargen er vel ikke den fineste,men synes alikevel han er sexy i den uniformen. Har ikke bare med tøyet å gjøre,men bare tanken på at han skal ut å "redde verden" er jo litt opphissende...ha ha. Han føler det helt sikkert sånn selv også at han redder verden, hehe. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Vi kan være akk så enkle og primitive vet du. ;o) Det har jeg skjønt:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det er godt vi har forskjellig smak. Jeg synes ikke menn i militærklær er sexy. Er glad når min mann kommer hjem fra heimevernet og får skiftet til vanlige klær jeg. ''Jeg synes ikke menn i militærklær er sexy.'' Enig med deg. Derimot så er menn i bunad og skinndress (mc-drakt) sexy! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hehe, bra. Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-) ''jeg var i heimvernet i 13 år'' ...og akkurat når man trodde at damene her på dol ikke kunne dåne mer av deg, så slo du til igjen. ;o) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Han gjør en viktig jobb nå, så du har all grunn til å være stolt! Håper de snart får brannen under kontroll.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.