Gå til innhold

Stolt kone..:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, bra.

Merkelig at dere kvinner synes at ei heimvernsuniform er sexy. Det er en slitt gusjegrønn slaskete plagg og er så usexy som det er mulig å få den.

Jeg vet hva jeg snakker om, jeg var i heimvernet i 13 år:-)

tja..... Jeg fikk en del oppmerksomhet på hotellet da jeg var stuepike og gikk i min uniform. Ikke spesielt sexy den heller egentlig.....

Skrevet

''jeg var i heimvernet i 13 år''

...og akkurat når man trodde at damene her på dol ikke kunne dåne mer av deg, så slo du til igjen. ;o)

Hehe, elitesoldaten slår til:-)

Vi menn er enkle, men det ser ut til at dere jenter er like enkle:-)

Skrevet

tja..... Jeg fikk en del oppmerksomhet på hotellet da jeg var stuepike og gikk i min uniform. Ikke spesielt sexy den heller egentlig.....

Den er i alle fall mer sexy enn en arbeidsuniform fra militæret.

Men generelt så er jeg ikke så opptatt av uniformer på jentene, selv om noen kan være litt sexy fordi det er lettvint å komme til:-)

Gjest minnah
Skrevet

Skjønner deg godt :o)

Han kommer kanskje hjem nå som slukkingen trappes ned?

hidi, the scorpion
Skrevet

Du må takke han på vegne av hele sørlandet ;)

Og du har _all_ grunn til å være stolt av han og alle de andre som kjempet hardt mot flammene.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...