Gå til innhold

Mp3 spilleren igjen...

Gjest noen som vil hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Creative mp3-spiller og skal laste ned musikk på den, og all musikken ligger på iTunes. Hva gjør jeg?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan man bruke iTunes til å laste opp musikk til annet enn iPod, da? Men uansett ... Musikk kjøpt i iTunes vil ikke fungere med Creative sin spiller tror jeg. Du kan kanskje legge dem inn i biblioteket til Windows Media Player (om du har Windows i alle fall) og laste dem opp til mp3-spilleren derfra. Creative sine mp3-spillere er ikke så nøye på hvilke programmer du bruker til overføring. Men iTunes? Har selv ikke brukte det programmet til annet enn iPod.

Skrevet

Kan man bruke iTunes til å laste opp musikk til annet enn iPod, da? Men uansett ... Musikk kjøpt i iTunes vil ikke fungere med Creative sin spiller tror jeg. Du kan kanskje legge dem inn i biblioteket til Windows Media Player (om du har Windows i alle fall) og laste dem opp til mp3-spilleren derfra. Creative sine mp3-spillere er ikke så nøye på hvilke programmer du bruker til overføring. Men iTunes? Har selv ikke brukte det programmet til annet enn iPod.

Tror kanskje det stemmer som du sier at itunes kun kan laste ned til ipod. Men vet du hvordan jeg kan overføre musikken til Windows Media Player? Jeg har Realplayer også....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tror kanskje det stemmer som du sier at itunes kun kan laste ned til ipod. Men vet du hvordan jeg kan overføre musikken til Windows Media Player? Jeg har Realplayer også....

På Fil-menyen i WMP finner du noe som heter "Legg til i bibliotek..." Der kan du legge til mapper og filer. Det enkleste er vel å legge til hovedmappa som filene ligger i (regner med du har en del undermapper med artister og album) og så legger WMP til musikken i undermappene av seg selv.

Nå er det lenge siden jeg har brukt Creative-spilleren min, men jeg syns å huske at jeg fikk den opp i WMP sånn at jeg bare kunne dra filene over til spilleren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...