Gå til innhold

Bruksanvisning til trampoline

Anbefalte innlegg

Gjest Helene76
Skrevet

Kjøpte trampoline på europris ifjor sommer. Har mistet bruksanvisningen, og husket det var noe spesielt når fjærene skulle monteres. Er det noen som har denne bruksanvisningen og kan scanne den og sende den på mail til meg? Eventuelt noen steder på nettet den ligger til nedlastning?

Skrevet

Begynn med de fire fjærene rett ut for de fire strekene i midten av duken, slik at den festes i fire ytterpunkter, duken deles da inn i fire kvartdeler. Sett på fjærene jevnt rundt, ikke begynn ett sted og fortsett derfra, om du skjønner hva jeg mener, ta de i midten av hver kvartdel osv. Det blir altså noen runder rundt trampolina før duken er på plass. :o) Bruk gjerne den medfølgende dingsen til å sette på fjærene med, vår har selvfølgelig kommet bort så min kjære gjorde det med nevene.

Noe annet kan jeg ikke huske at det var å ta hensyn til.

Skrevet

Gjør som Lillemus sier.

Det er ikke verre enn at du må montere fjærene i en viss avstand fra hverandre når du starter. Begynn med hver 5 f.eks og gå rundt før du tar den i miden og går samme runda.

Monterer du fjærene etter hverandre så klarer du ikke å dra duken inntil til slutt, fordi fjærspennet blir for stort.

Ble dette forståelig?

Gjest Helene76
Skrevet

Begynn med de fire fjærene rett ut for de fire strekene i midten av duken, slik at den festes i fire ytterpunkter, duken deles da inn i fire kvartdeler. Sett på fjærene jevnt rundt, ikke begynn ett sted og fortsett derfra, om du skjønner hva jeg mener, ta de i midten av hver kvartdel osv. Det blir altså noen runder rundt trampolina før duken er på plass. :o) Bruk gjerne den medfølgende dingsen til å sette på fjærene med, vår har selvfølgelig kommet bort så min kjære gjorde det med nevene.

Noe annet kan jeg ikke huske at det var å ta hensyn til.

Oki, da forstår jeg. Takker så mye begge to:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...