Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Min tannlege er håpløs! Samme om jeg har første time om morran så er han minst 15 min forsinket! Vanligvis må jeg vente en halvtimes tid, minst. Skikkelig irriterende er det, men jeg er såpass fornøyd ellers at jeg ikke har lyst til å skifte tannlege heller. Sist gang hadde jeg sett feil på timekortet og da ringte han etter meg kl. 15:20 og lurte på hvor jeg ble av. Jeg spurtet opp på kontoret (var rett i nærheten) bare for å sitte på venterommet og vente i nesten en halvtime mens han gjorde ferdig pasienten før meg... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg dukker alltid opp før timen, og kommer i 9 av 10 tilfeller inn før timen. Den tiende gangen er nøyaktig når timen er. Jeg går privat, og han har god tid mellom hver time for og slippe og bli forsinket. Jeg forguder tannlegen min, hadde så sinnsykt tannlegeskrekk, den er utrolig mye bedre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg pleier å ha første timen på morgenen, som er kl. 8.15, og slipper jeg ofte inn litt før :-). 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Stort sett så er han helt presis. Skulle jeg måtte vente i 5 minutter så kommer sekretæren ut og beklager. Må man vente over 20 minutter så skal man ikke betale noe, men det har ikke skjedd. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Min tannlege er så og si aldri forsinka. Og det er bra, for jeg sitter på venterommet og venter på klimakset av Vivalvirkninga... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Aldri mer enn 5 min. Jeg går fortsatt til skoletannlegen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Tannlegen min er alltid presis. Tror jeg måtte vente rundt tre minutter en gang. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Sist jeg var til tannlege kom jeg inn før tiden, for pasienten før meg hadde ikke møtt opp. Deilig å slippe å sitte og grue seg i en halv time. Hilsen 0 Siter
fresja Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hos tannlegen må jeg alltid vente, fra et kvarter til rundt en time. Jo senere på dagen jeg har time, jo verre er det. Ser jeg det er flere på venterommet når jeg kommer, spør jeg når de har time (det er som regel lenge før meg). En gang dro jeg til nabobygda et ærend mens jeg ventet. Eller jeg går tilbake på jobb (har et minutts vei bare). 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 De gangene jeg har vært hos tannlegen har han hentet meg nøyaktig den tiden jeg skulle vært der. Det er bra, for jeg har tannlegeskrekk. Jeg synes det er forferdelig å sitte på venteværelset og kjenne lukten og å høre de ekle lydene. Pasienter som skriker og brøler i skrekk og smerte osv. Det siste var tull da 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Min tannlege er alltid ytterst presis. Jeg kan bare huske én eneste gang hun ikke var det, og da kom hun ut på venterommet på det tidspunktet jeg skulle inn og innskyldte seg at hun var litt forsinket og spurte om det var ok å vente litt. Da tok det cirka 10 minutter før det ble min tur, og det er jo ikke noe å si på! :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Har aldri ventet til over det fastsatte tidspunktet, og har flere ganger kommet inn med en gang jeg har kommet, når jeg er litt tidlig ute. Til og med når jeg har hatt time helt på slutten av dagen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Min tannlege er alltid ytterst presis. Jeg kan bare huske én eneste gang hun ikke var det, og da kom hun ut på venterommet på det tidspunktet jeg skulle inn og innskyldte seg at hun var litt forsinket og spurte om det var ok å vente litt. Da tok det cirka 10 minutter før det ble min tur, og det er jo ikke noe å si på! :-) Hm. Ser ut til at det store flertallet ikke venter noe særlig. Kanskje jeg skal vurdere å bytte tannlege alikevel? 0 Siter
calendula Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Som regel minst 45 min. Har allltid med meg en bok... 0 Siter
Gjest Nescafè Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Tro det eller ei men omtrent på minuttet er han og henter meg, hver gang Kunne tro dette var en "dårlig" tannlege, men det er heller motsatt. Han er også tanntekniker, går av alle for å være svært sympatisk, morsom, flink, med sympati og empati, nøyaktig osv. Et skikkelig varp med andre ord. (og bare så det er sakt, tro det eller ei, så er han faktisk veldig bra å se på også, og har noen veldig pene øyne 0 Siter
guttas Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Tannlegen min er veldig presis. Han er flink til å beregne tiden, og setter opp tid utifra hva som skal gjøres. Dersom det er usikkert hvor lang tid arbeidet tar setter han opp time på slutten av dagen, sånn at neste pasient skal slippe å vente. Veldig, veldig fornøyd med tannlegen min på alle måter! Hos legen derimot er det ikke uvanlig å måtte vente fra 20 min til 1 time. Veldig irriterende, særlig siden det vanligvis er midt i arbeidstiden. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Oi, det var illa...Da tror jeg at jeg hadde sagt fra på en fin måte. Min tannlege er som regel 5-10min forsinket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.