Gjest minnah Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 ..og alt det andre. Ingenting annet enn den blå rammen øverst som forteller hva nettsiden heter. Det skjer ikke hver gang jeg starter IE, men svært ofte. Jeg må bort i Start-menyen og åpne IE på nytt for å få med adresselinje, Google-søkefelt og alle de andre knappene.. Hvorfor..? 0 Siter
birdie Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Mener du utforskeren i Windows eller nettleseren Internet Explorer? Om det er nettleseren, hvilken versjon har du? Kanskje det er så enkelt som at du trenger en oppgradering? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Mener du utforskeren i Windows eller nettleseren Internet Explorer? Om det er nettleseren, hvilken versjon har du? Kanskje det er så enkelt som at du trenger en oppgradering? *kremt* der var det mange fremmedord for meg gitt. ;-) Altså når jeg trykker på IE-ikonet for å få opp et internettvindu, f.eks DOL, så åpnes vinduet ofte kun med blå ramme øverst. Har XP? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.