Gå til innhold

Innlegg i Ute og inne

Anbefalte innlegg

Gjest zilja
Skrevet

Hver uke er det tatt innlegg fra dol i bladet ute og inne. Denne gang er det svar fra Flytte-lasset, Lillemus,Thea89 og mora2.

Husker godt selve innlegget fra dol :)

Gjest zilja
Skrevet

Hva var innlegget da? *Nysgjerrig*

Tittelen var: Han snakker ikke med meg.

Var om en som kontaktet en "jentevenn" om noen problemer i stedet for å snakke med samboeren.

Du spurtr b.la om hun hadde reagert likedan hvis det hadde vært en mannlig venn :)

Skrevet

Tittelen var: Han snakker ikke med meg.

Var om en som kontaktet en "jentevenn" om noen problemer i stedet for å snakke med samboeren.

Du spurtr b.la om hun hadde reagert likedan hvis det hadde vært en mannlig venn :)

*Hihi* Det husker jeg godt ja. :o)

Gjest fjæren
Skrevet

Hvilket blad er dette? Blir de som har avgitt kommentarer informert før dette blir publisert?

Gjest zilja
Skrevet

Hvilket blad er dette? Blir de som har avgitt kommentarer informert før dette blir publisert?

Det er et vanlig ukeblad.

Vet ikke hvorfor de bruker innlegg her i fra.

Litt morsomt også da :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er et vanlig ukeblad.

Vet ikke hvorfor de bruker innlegg her i fra.

Litt morsomt også da :)

Vi Menn bruker også innlegg herifra. De endrer nickene. Dol har samarbeid med en eller annen, Hjemmet Mortensen kanskje? Her er jeg usikker.

Gjest Har vært på trykk
Skrevet

Jeg har sett mine svar på trykk i Vi menn, og jeg har aldri blitt spurt om godkjennelse.

Men det er jo uanstt anonyme svar da, og de forandrer i tillegg nicket som brukes her inne. Har heller ikke et fast jeg bruker på sex og samlivs forumet...

Skrevet

Jeg har sett mine svar på trykk i Vi menn, og jeg har aldri blitt spurt om godkjennelse.

Men det er jo uanstt anonyme svar da, og de forandrer i tillegg nicket som brukes her inne. Har heller ikke et fast jeg bruker på sex og samlivs forumet...

Du har godtatt at svarene dine kan brukes i Hjemmet Mortensens blader, det står i teksten du må lese når du registrerer deg som bruker her. Trur eg.

Gjest mora2
Skrevet

Næææhhh.. Igjen! Hi, hi, snart burde vi jo få betalt ;0)

Gjest Har vært på trykk
Skrevet

Du har godtatt at svarene dine kan brukes i Hjemmet Mortensens blader, det står i teksten du må lese når du registrerer deg som bruker her. Trur eg.

Ååååå, det gjør det helt sikkert. Men det er jo sikkert ti år siden jeg registrerte meg her inne. Husker ikke sånn noe nå lengre :0)

Men gjør meg ikke noe å kommme på trykk. Syns faktisk det er litt gøy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...