Åsemor Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Sturla er min favoritt. Men enig i at det var mye rart. 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Når en mann som Harald Eia kan komme inn på listen over mest sexy menn, så lurer jeg virkelig på hvem som har stemt! Enig!! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jon Almaas! Litt snål når han gliser bredt, men mannen har genuin sjarm og humor. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det var da et usedvanlig treigt bilde av Kristian Kjelling, da! Han så jo ut som en mega-fjott! Har sett'n bedre:-) Ellers tror jeg at jeg holder en knapp på Magne Furuholmen jeg også. Har sett han "live" og han er meget diggbar og holder seg veldig bra. Mads Ousdal og Trond Espen Seim er også bra,og jeg synes Sturla berg-Johansen kan være ganske sjarmerende. Ymse andre kommentarer til lista: Kåre Conradi mistet jeg litt sansen for etter å ha sett han live - var mindre enn jeg trodde og var temmelig lutrygget der han subbet avgårde. Kan også styre meg for Harald Zwart og Chr Skolmen. Disse hører ikke hjemme på lista i det hele tatt, hvis du spør meg: Daniel Franck, Aksel Hennie, Harald Rønneberg, Harald Eia, Freddy dos Santos, Martin Andresen. Torstein Helstad aner jeg ikke hvem er.... Torstein Helstad er brann-spiller. Fotball, liksom. *infårmerer* Aksel Hennie er jo sexy da! Ellers enig i at de andre der ikke hørte helt hjemme på lista. 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Torstein Helstad er brann-spiller. Fotball, liksom. *infårmerer* Aksel Hennie er jo sexy da! Ellers enig i at de andre der ikke hørte helt hjemme på lista. Takk for info! :-) Jeg har ikke hatt sånn voldsom interesse for fotballspillere.;-) ellers glemte jeg å ta med Stordalen i oversikten over dem som ikke burde stått på lista;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Skilt ved fødselen? http://img.nrk.no/img/508812.jpeg http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00570/terje_sporsem_570060i.jpg Unødvendig kanskje å legge til at jeg synes begge er like lote sexy? ;-) Det er da en viss forskjell på disse to likevel, selv om jeg innrømmer at jeg ser likheten. Jeg synes ikke Sivert Høyem er spesielt sexy på et bilde, men han er en fryd å se på scenen. Dessuten er enkelte menn veldig sexy når de er skinna. Han komikeren har da en viss sjarme, men sexy..? Nei! Kristian Kjelling er jo et pent mannfolk, men jeg liker litt mer rufsete menn. Jeg tenner ikke på menn som bruker mye tid framfor speilet. Sånn i utgangspunktet da 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Strengt tatt så er ikkje dette noe liste for meg, forståelig nok... 1. Kristian Kjelling *Gjesp...* 2. Jon Almaas Virker sympatisk og har glimt i øyet, sikkert en trivelig kar. 3. Trond Espen Seim Posør & jålebukk! 4. Kåre Conradi Virker hyggelig. 5. Christian Skolmen Hvem er det? 6. Harald Zwart En vits, og en elendig filmreggisør (burde flytta til Asker/Bærum) 7. Morten Abel En trist historie... 8. Daniel Franck Silkeramp 1. 9. Thorstein Helstad ??? 10. Sturla Berg-Johansen Tragisk! 11. Magne Furuholmen Virker troverdig & har integritet. 12. Aksel Hennie Norges dårligste skuespiller! 13. Morten Harket Synger bra, men er en "kvasifilosof" som snubler i egne bein. 14. Harald Rønneberg Fri og bevare meg! *eg spyr!* 15. Terje Håkonsen Silkeramp 2. 16. Sivert Høyem Middemådig på alle måter... 17. Mads Ousdal Hvem er det? 18. Nicolai Cleve Broch Usynlig fyr! 19. Petter Stordalen Hallo?? 20. Harald Eia Patetisk. 21. Johan Golden Ha, ha, ha, ha, ha....Han er omtrent like morsom som "kransekakevitsene" var i sin tid, TOTALT talentløs! 22. Freddy dos Santos En med krølla hår? 23. Espen Eckbo Husker ikkje hvem han er! 24. Bjarte Hjelmeland" Snakk om å få "Bobbysucks" inn på teateret!!! 25. Martin Andresen Sikkert alle tannlegers "drømmemodell". Nei, dette var sørgelige greier. 0 Siter
Gjest det er mann det Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jørgen Langballe!!!!!! Mandig og deilig:) 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det er da en viss forskjell på disse to likevel, selv om jeg innrømmer at jeg ser likheten. Jeg synes ikke Sivert Høyem er spesielt sexy på et bilde, men han er en fryd å se på scenen. Dessuten er enkelte menn veldig sexy når de er skinna. Han komikeren har da en viss sjarme, men sexy..? Nei! Kristian Kjelling er jo et pent mannfolk, men jeg liker litt mer rufsete menn. Jeg tenner ikke på menn som bruker mye tid framfor speilet. Sånn i utgangspunktet da Det beste er selvsagt dem som er flotte uten å ha brukt mye tid foran speilet, men heller en som ser fin ut etter en viss speilbruk enn en som ser ut som en dass uansett hva han gjør;-) 0 Siter
Gjest Sånn halvt Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jon og Magne er litt smålekre. Men det er ingen Big Hit for meg der 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Strengt tatt så er ikkje dette noe liste for meg, forståelig nok... 1. Kristian Kjelling *Gjesp...* 2. Jon Almaas Virker sympatisk og har glimt i øyet, sikkert en trivelig kar. 3. Trond Espen Seim Posør & jålebukk! 4. Kåre Conradi Virker hyggelig. 5. Christian Skolmen Hvem er det? 6. Harald Zwart En vits, og en elendig filmreggisør (burde flytta til Asker/Bærum) 7. Morten Abel En trist historie... 8. Daniel Franck Silkeramp 1. 9. Thorstein Helstad ??? 10. Sturla Berg-Johansen Tragisk! 11. Magne Furuholmen Virker troverdig & har integritet. 12. Aksel Hennie Norges dårligste skuespiller! 13. Morten Harket Synger bra, men er en "kvasifilosof" som snubler i egne bein. 14. Harald Rønneberg Fri og bevare meg! *eg spyr!* 15. Terje Håkonsen Silkeramp 2. 16. Sivert Høyem Middemådig på alle måter... 17. Mads Ousdal Hvem er det? 18. Nicolai Cleve Broch Usynlig fyr! 19. Petter Stordalen Hallo?? 20. Harald Eia Patetisk. 21. Johan Golden Ha, ha, ha, ha, ha....Han er omtrent like morsom som "kransekakevitsene" var i sin tid, TOTALT talentløs! 22. Freddy dos Santos En med krølla hår? 23. Espen Eckbo Husker ikkje hvem han er! 24. Bjarte Hjelmeland" Snakk om å få "Bobbysucks" inn på teateret!!! 25. Martin Andresen Sikkert alle tannlegers "drømmemodell". Nei, dette var sørgelige greier. Jeg er enig i mye av det du skriver, men når det gjelder f.eks Sivert Høyem er du helt på jordet. Hvem er drømmemannen da, Geir? Det er alltid interessant å høre hva menn mener om andre menn. Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? De har jo glemt min store helt Jonas Gahr Støre her da. Det er komplett uforståelig. Han hadde jeg kastet meg over før han rakk å si hjelp;) 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Sturla er min favoritt. Men enig i at det var mye rart. Sturla er søt, men jeg vet ikke om sexy er det første som slår meg:) 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Av de der - Kristian Kjelling. Sett'n live? Dåån... Å heldige du:) 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Det var da et usedvanlig treigt bilde av Kristian Kjelling, da! Han så jo ut som en mega-fjott! Har sett'n bedre:-) Ellers tror jeg at jeg holder en knapp på Magne Furuholmen jeg også. Har sett han "live" og han er meget diggbar og holder seg veldig bra. Mads Ousdal og Trond Espen Seim er også bra,og jeg synes Sturla berg-Johansen kan være ganske sjarmerende. Ymse andre kommentarer til lista: Kåre Conradi mistet jeg litt sansen for etter å ha sett han live - var mindre enn jeg trodde og var temmelig lutrygget der han subbet avgårde. Kan også styre meg for Harald Zwart og Chr Skolmen. Disse hører ikke hjemme på lista i det hele tatt, hvis du spør meg: Daniel Franck, Aksel Hennie, Harald Rønneberg, Harald Eia, Freddy dos Santos, Martin Andresen. Torstein Helstad aner jeg ikke hvem er.... Jeg er 100% enig om at de siste der ikke burde vært på lista. Sexy? Hvor da??? 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Når en mann som Harald Eia kan komme inn på listen over mest sexy menn, så lurer jeg virkelig på hvem som har stemt! Nja, han er smart, og smart er jo sexy. Men sånn ellers? Næh... 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er 100% enig om at de siste der ikke burde vært på lista. Sexy? Hvor da??? Ja, man kan lure på hvem som har stemt, ref Ulvinnen lenger ned. Men, men, det er jo de damene som sendre frierbrev til baneheiamorderne også, og i den sammenhengen så blir Harald Eia & co noen kjempe-catch... 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Der var det mye rart, virkelig noe for enhver smak, ja.. :/ Jeg mener: Petter Stordalen?? Urk. Harald Eia er vel heller ikke akkurat noe sexsymbol, eller..? Og Rønneberg, men de to er kanskje sexy for de som setter humor som den viktigste attributten en man kan inneha? Hmmm... Terje Håkonsen har absolutt noe ved seg. Og Seim, og Ousdal. Dagens overfladiske bidrag fra Jeg synes Terje Håkonsen virker en smule blond. Han er pen da, de skal han ha. 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Skrevet 13. juni 2008 Enig med deg i at Magne Furuholmen har blitt skikkelig barsk på sine eldre dager. Trond Espen Seim er forresten drop dead sexy. Og Kristian Kjelling har jeg hatt bilde av bak døra på kontoret mitt i flere år. You dirty old woman! Hm. Kjelling på innsiden av kontordøra kunne kanskje vært tingen? Så kunne blikket falle på ham under kjedelige møter og sånt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er enig i mye av det du skriver, men når det gjelder f.eks Sivert Høyem er du helt på jordet. Hvem er drømmemannen da, Geir? Det er alltid interessant å høre hva menn mener om andre menn. Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? De har jo glemt min store helt Jonas Gahr Støre her da. Det er komplett uforståelig. Han hadde jeg kastet meg over før han rakk å si hjelp;) ''Hvem er drømmemannen da, Geir?'' Slike drømmer har eg heldigvis ikkje. *svetter* ''Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? :)'' Det vet eg ikkje, det blir komplett umulig å svare på, men eg liker _IKKJE_ puddinger og posører! Har sansen for ærlige, redelige og mannlige (he.he..) menn, som fks. Neil Young, Keith Richards, Tom Waits, Erik Bye osv Eller Franz Widerberg, Stein Mehren m.fl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.