Gå til innhold

Hot, hot, hot! For damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sturla er min favoritt. :D

Men enig i at det var mye rart. ;)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

11

• Colette

11

• morsan

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når en mann som Harald Eia kan komme inn på listen over mest sexy menn, så lurer jeg virkelig på hvem som har stemt!

Enig!!

Gjest minnah
Skrevet

Jon Almaas! Litt snål når han gliser bredt, men mannen har genuin sjarm og humor. :-)

Skrevet

Det var da et usedvanlig treigt bilde av Kristian Kjelling, da! Han så jo ut som en mega-fjott! Har sett'n bedre:-)

Ellers tror jeg at jeg holder en knapp på Magne Furuholmen jeg også. Har sett han "live" og han er meget diggbar og holder seg veldig bra.

Mads Ousdal og Trond Espen Seim er også bra,og jeg synes Sturla berg-Johansen kan være ganske sjarmerende.

Ymse andre kommentarer til lista:

Kåre Conradi mistet jeg litt sansen for etter å ha sett han live - var mindre enn jeg trodde og var temmelig lutrygget der han subbet avgårde. Kan også styre meg for Harald Zwart og Chr Skolmen.

Disse hører ikke hjemme på lista i det hele tatt, hvis du spør meg:

Daniel Franck, Aksel Hennie, Harald Rønneberg, Harald Eia, Freddy dos Santos, Martin Andresen.

Torstein Helstad aner jeg ikke hvem er....

Torstein Helstad er brann-spiller. Fotball, liksom.

*infårmerer*

Aksel Hennie er jo sexy da! Ellers enig i at de andre der ikke hørte helt hjemme på lista.

Skrevet

Torstein Helstad er brann-spiller. Fotball, liksom.

*infårmerer*

Aksel Hennie er jo sexy da! Ellers enig i at de andre der ikke hørte helt hjemme på lista.

Takk for info! :-) Jeg har ikke hatt sånn voldsom interesse for fotballspillere.;-)

ellers glemte jeg å ta med Stordalen i oversikten over dem som ikke burde stått på lista;-)

AneM1365380603
Skrevet

Skilt ved fødselen?

http://img.nrk.no/img/508812.jpeg

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00570/terje_sporsem_570060i.jpg

Unødvendig kanskje å legge til at jeg synes begge er like lote sexy? ;-)

Det er da en viss forskjell på disse to likevel, selv om jeg innrømmer at jeg ser likheten. Jeg synes ikke Sivert Høyem er spesielt sexy på et bilde, men han er en fryd å se på scenen. Dessuten er enkelte menn veldig sexy når de er skinna.

Han komikeren har da en viss sjarme, men sexy..? Nei! Kristian Kjelling er jo et pent mannfolk, men jeg liker litt mer rufsete menn. Jeg tenner ikke på menn som bruker mye tid framfor speilet. Sånn i utgangspunktet da ;)

Annonse

Skrevet

Strengt tatt så er ikkje dette noe liste for meg, forståelig nok...

1. Kristian Kjelling

*Gjesp...*

2. Jon Almaas

Virker sympatisk og har glimt i øyet, sikkert en trivelig kar.

3. Trond Espen Seim

Posør & jålebukk!

4. Kåre Conradi

Virker hyggelig.

5. Christian Skolmen

Hvem er det?

6. Harald Zwart

En vits, og en elendig filmreggisør (burde flytta til Asker/Bærum)

7. Morten Abel

En trist historie...

8. Daniel Franck

Silkeramp 1.

9. Thorstein Helstad

???

10. Sturla Berg-Johansen

Tragisk!

11. Magne Furuholmen

Virker troverdig & har integritet.

12. Aksel Hennie

Norges dårligste skuespiller!

13. Morten Harket

Synger bra, men er en "kvasifilosof" som snubler i egne bein.

14. Harald Rønneberg

Fri og bevare meg! *eg spyr!*

15. Terje Håkonsen

Silkeramp 2.

16. Sivert Høyem

Middemådig på alle måter...

17. Mads Ousdal

Hvem er det?

18. Nicolai Cleve Broch

Usynlig fyr!

19. Petter Stordalen

Hallo??

20. Harald Eia

Patetisk.

21. Johan Golden

Ha, ha, ha, ha, ha....Han er omtrent like morsom som "kransekakevitsene" var i sin tid, TOTALT talentløs!

22. Freddy dos Santos

En med krølla hår?

23. Espen Eckbo

Husker ikkje hvem han er!

24. Bjarte Hjelmeland"

Snakk om å få "Bobbysucks" inn på teateret!!!

25. Martin Andresen

Sikkert alle tannlegers "drømmemodell".

Nei, dette var sørgelige greier.

Gjest det er mann det
Skrevet

Jørgen Langballe!!!!!! Mandig og deilig:)

Skrevet

Det er da en viss forskjell på disse to likevel, selv om jeg innrømmer at jeg ser likheten. Jeg synes ikke Sivert Høyem er spesielt sexy på et bilde, men han er en fryd å se på scenen. Dessuten er enkelte menn veldig sexy når de er skinna.

Han komikeren har da en viss sjarme, men sexy..? Nei! Kristian Kjelling er jo et pent mannfolk, men jeg liker litt mer rufsete menn. Jeg tenner ikke på menn som bruker mye tid framfor speilet. Sånn i utgangspunktet da ;)

Det beste er selvsagt dem som er flotte uten å ha brukt mye tid foran speilet, men heller en som ser fin ut etter en viss speilbruk enn en som ser ut som en dass uansett hva han gjør;-)

Gjest Sånn halvt
Skrevet

Jon og Magne er litt smålekre. Men det er ingen Big Hit for meg der :(

Skrevet

Strengt tatt så er ikkje dette noe liste for meg, forståelig nok...

1. Kristian Kjelling

*Gjesp...*

2. Jon Almaas

Virker sympatisk og har glimt i øyet, sikkert en trivelig kar.

3. Trond Espen Seim

Posør & jålebukk!

4. Kåre Conradi

Virker hyggelig.

5. Christian Skolmen

Hvem er det?

6. Harald Zwart

En vits, og en elendig filmreggisør (burde flytta til Asker/Bærum)

7. Morten Abel

En trist historie...

8. Daniel Franck

Silkeramp 1.

9. Thorstein Helstad

???

10. Sturla Berg-Johansen

Tragisk!

11. Magne Furuholmen

Virker troverdig & har integritet.

12. Aksel Hennie

Norges dårligste skuespiller!

13. Morten Harket

Synger bra, men er en "kvasifilosof" som snubler i egne bein.

14. Harald Rønneberg

Fri og bevare meg! *eg spyr!*

15. Terje Håkonsen

Silkeramp 2.

16. Sivert Høyem

Middemådig på alle måter...

17. Mads Ousdal

Hvem er det?

18. Nicolai Cleve Broch

Usynlig fyr!

19. Petter Stordalen

Hallo??

20. Harald Eia

Patetisk.

21. Johan Golden

Ha, ha, ha, ha, ha....Han er omtrent like morsom som "kransekakevitsene" var i sin tid, TOTALT talentløs!

22. Freddy dos Santos

En med krølla hår?

23. Espen Eckbo

Husker ikkje hvem han er!

24. Bjarte Hjelmeland"

Snakk om å få "Bobbysucks" inn på teateret!!!

25. Martin Andresen

Sikkert alle tannlegers "drømmemodell".

Nei, dette var sørgelige greier.

Jeg er enig i mye av det du skriver, men når det gjelder f.eks Sivert Høyem er du helt på jordet.

Hvem er drømmemannen da, Geir? Det er alltid interessant å høre hva menn mener om andre menn. Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? :)

De har jo glemt min store helt Jonas Gahr Støre her da. Det er komplett uforståelig. Han hadde jeg kastet meg over før han rakk å si hjelp;)

Skrevet

Sturla er min favoritt. :D

Men enig i at det var mye rart. ;)

Sturla er søt, men jeg vet ikke om sexy er det første som slår meg:)

Annonse

Skrevet

Av de der - Kristian Kjelling. Sett'n live? Dåån... ;)

Å heldige du:)

Skrevet

Det var da et usedvanlig treigt bilde av Kristian Kjelling, da! Han så jo ut som en mega-fjott! Har sett'n bedre:-)

Ellers tror jeg at jeg holder en knapp på Magne Furuholmen jeg også. Har sett han "live" og han er meget diggbar og holder seg veldig bra.

Mads Ousdal og Trond Espen Seim er også bra,og jeg synes Sturla berg-Johansen kan være ganske sjarmerende.

Ymse andre kommentarer til lista:

Kåre Conradi mistet jeg litt sansen for etter å ha sett han live - var mindre enn jeg trodde og var temmelig lutrygget der han subbet avgårde. Kan også styre meg for Harald Zwart og Chr Skolmen.

Disse hører ikke hjemme på lista i det hele tatt, hvis du spør meg:

Daniel Franck, Aksel Hennie, Harald Rønneberg, Harald Eia, Freddy dos Santos, Martin Andresen.

Torstein Helstad aner jeg ikke hvem er....

Jeg er 100% enig om at de siste der ikke burde vært på lista. Sexy? Hvor da???

Skrevet

Når en mann som Harald Eia kan komme inn på listen over mest sexy menn, så lurer jeg virkelig på hvem som har stemt!

Nja, han er smart, og smart er jo sexy. Men sånn ellers? Næh...

Skrevet

Jeg er 100% enig om at de siste der ikke burde vært på lista. Sexy? Hvor da???

Ja, man kan lure på hvem som har stemt, ref Ulvinnen lenger ned.

Men, men, det er jo de damene som sendre frierbrev til baneheiamorderne også, og i den sammenhengen så blir Harald Eia & co noen kjempe-catch...

Skrevet

Der var det mye rart, virkelig noe for enhver smak, ja.. :/ Jeg mener: Petter Stordalen?? Urk. Harald Eia er vel heller ikke akkurat noe sexsymbol, eller..? Og Rønneberg, men de to er kanskje sexy for de som setter humor som den viktigste attributten en man kan inneha?

Hmmm... Terje Håkonsen har absolutt noe ved seg. Og Seim, og Ousdal.

Dagens overfladiske bidrag fra

Jeg synes Terje Håkonsen virker en smule blond. Han er pen da, de skal han ha.

Skrevet

Enig med deg i at Magne Furuholmen har blitt skikkelig barsk på sine eldre dager. ;)

Trond Espen Seim er forresten drop dead sexy. Og Kristian Kjelling har jeg hatt bilde av bak døra på kontoret mitt i flere år. ;)

You dirty old woman! :) Hm. Kjelling på innsiden av kontordøra kunne kanskje vært tingen? Så kunne blikket falle på ham under kjedelige møter og sånt.

Skrevet

Jeg er enig i mye av det du skriver, men når det gjelder f.eks Sivert Høyem er du helt på jordet.

Hvem er drømmemannen da, Geir? Det er alltid interessant å høre hva menn mener om andre menn. Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? :)

De har jo glemt min store helt Jonas Gahr Støre her da. Det er komplett uforståelig. Han hadde jeg kastet meg over før han rakk å si hjelp;)

''Hvem er drømmemannen da, Geir?''

Slike drømmer har eg heldigvis ikkje. *svetter*

''Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? :)''

Det vet eg ikkje, det blir komplett umulig å svare på, men eg liker _IKKJE_ puddinger og posører!

Har sansen for ærlige, redelige og mannlige (he.he..) menn, som fks. Neil Young, Keith Richards, Tom Waits, Erik Bye osv

Eller Franz Widerberg, Stein Mehren m.fl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...