Gå til innhold

Hot, hot, hot! For damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jon Almaas! Litt snål når han gliser bredt, men mannen har genuin sjarm og humor. :-)

Enig. Han er en godbit:) Skulle gjerne sett ham litt mer rufsete, da. Jon Almaas bittelitt bakfull og med skjeggstubb og sengehår, _det_ hadde vært noe det!

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

11

• Colette

11

• morsan

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, man kan lure på hvem som har stemt, ref Ulvinnen lenger ned.

Men, men, det er jo de damene som sendre frierbrev til baneheiamorderne også, og i den sammenhengen så blir Harald Eia & co noen kjempe-catch...

Fritzl i Østerrike har jo også fått brev fra folk som forstår ham og mener han er en god mann som bare har beskyttet familien sin....

Skrevet

Fritzl i Østerrike har jo også fått brev fra folk som forstår ham og mener han er en god mann som bare har beskyttet familien sin....

Ja, jeg leste det. Ufattelig!!

Skrevet

''Hvem er drømmemannen da, Geir?''

Slike drømmer har eg heldigvis ikkje. *svetter*

''Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? :)''

Det vet eg ikkje, det blir komplett umulig å svare på, men eg liker _IKKJE_ puddinger og posører!

Har sansen for ærlige, redelige og mannlige (he.he..) menn, som fks. Neil Young, Keith Richards, Tom Waits, Erik Bye osv

Eller Franz Widerberg, Stein Mehren m.fl.

Du er en modig mann, det skal du ha:) De herrene du nevner er litt vel rustne synes jeg, men jeg skjønner hva du mener. For ca 20 år siden var de tagbare, bortsett fra Erik Bye som bare var nydelig.

Jeg tror jeg må konkludere med at når det kommer til sexyhet er det en fordel om gutta tar litt vare på seg selv. Kall meg overfladisk;)

Gjest Kayia
Skrevet

Å heldige du:)

Ja han er rett og slett vakker! :) Men det er jo flere også , og skulle jeg lagd liste ville jeg tatt med både Christian Skolmen og Aksel Hennie - er svake for dem begge. Og så syns jeg slettes ikke Siver Høyem er dum på scenen, men egentlig kun der - og i samme kategori er Prepple Houmb. Prepple er ikke på langt nær så kjekk utenfor scenen som på, og han må ikke bes om å åpne munnen - vi snakker smørkniv her.. ;)

Ellers da? Ingen flere fra den listen til trådstarter for min del, eller kanskje Harald Swartz kunne få komme nederst. Men først en sånn som Erik Thorstvedt, han har kommet seg voldsom de siste årene syns jeg. Og var jeg 26 ville jeg nok siklet litt etter både Sondre Lerche og Per Ciljan Skjeldbred men det er jeg jo ikke.

Men faktisk syns jeg at norges kjekkeste mann er min egen ekskjæreste (ikke eksmann) - han er virkelig en norsk Johnny Depp og blir bare vakrere og vakrere for hvert år. Men han er også fremdeles like selvsentrert og flørtete til tross for kone og barn hjemme - så min fascinasjon er kun knyttet til det ytre, og jeg misunner på ingen måte kona! ;)

Skrevet

Du er en modig mann, det skal du ha:) De herrene du nevner er litt vel rustne synes jeg, men jeg skjønner hva du mener. For ca 20 år siden var de tagbare, bortsett fra Erik Bye som bare var nydelig.

Jeg tror jeg må konkludere med at når det kommer til sexyhet er det en fordel om gutta tar litt vare på seg selv. Kall meg overfladisk;)

Her er en som er mye mer rusten! :-)

Men er "i mine øyne" verdens vakreste mann, sjekk de trekkene!

http://www.skole.trondheim.kommune.no/eberg/7klasse/musikkoppgave/AstridogVilde/Ole_Bull_-_Himmelst_106371o.jpg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er enig i mye av det du skriver, men når det gjelder f.eks Sivert Høyem er du helt på jordet.

Hvem er drømmemannen da, Geir? Det er alltid interessant å høre hva menn mener om andre menn. Hvem kunne du falt for hvis du hadde vært kvinne eller homofil? :)

De har jo glemt min store helt Jonas Gahr Støre her da. Det er komplett uforståelig. Han hadde jeg kastet meg over før han rakk å si hjelp;)

''

De har jo glemt min store helt Jonas Gahr Støre her da.''

Ja, sant...!

Skrevet

Trond Espen Seim. Ingen over, ingen ved siden :-)

Skrevet

Men jeg kan også legge inn en liten føring for Harald Zwart (eller hvordan det skrives...) Sexy og sjarmerende :-)

Skrevet

Mmm, han er fin. Han har et mørke i seg som er veldig sexy.

Mrs. Wallace
Skrevet

Mmm, han er fin. Han har et mørke i seg som er veldig sexy.

Oh yes!

Skrevet

Oh yes!

Ja, det skal jeg love dere :-) Det er ikke bare utseendet hans som teller i denne sammenhengen, men hele vesenet hans. Måten han smiler på - uventet og plutselig, og helt opp i øyenene....Har problemer med å sove etter å ha sett filmer med han. Ansiktet hans forfølger meg resten av natta :-)

Skrevet

Og sannelig dro han damer!! :)

Det gjorde han ja, mens Felicitè var hjemme med barna...

Og det gikk bokstaveligtalt til hodet på henne!

Skrevet

Ja han er rett og slett vakker! :) Men det er jo flere også , og skulle jeg lagd liste ville jeg tatt med både Christian Skolmen og Aksel Hennie - er svake for dem begge. Og så syns jeg slettes ikke Siver Høyem er dum på scenen, men egentlig kun der - og i samme kategori er Prepple Houmb. Prepple er ikke på langt nær så kjekk utenfor scenen som på, og han må ikke bes om å åpne munnen - vi snakker smørkniv her.. ;)

Ellers da? Ingen flere fra den listen til trådstarter for min del, eller kanskje Harald Swartz kunne få komme nederst. Men først en sånn som Erik Thorstvedt, han har kommet seg voldsom de siste årene syns jeg. Og var jeg 26 ville jeg nok siklet litt etter både Sondre Lerche og Per Ciljan Skjeldbred men det er jeg jo ikke.

Men faktisk syns jeg at norges kjekkeste mann er min egen ekskjæreste (ikke eksmann) - han er virkelig en norsk Johnny Depp og blir bare vakrere og vakrere for hvert år. Men han er også fremdeles like selvsentrert og flørtete til tross for kone og barn hjemme - så min fascinasjon er kun knyttet til det ytre, og jeg misunner på ingen måte kona! ;)

Ja helt utrolig at jeg og flere med meg glemte Erik Thorstvedt!!! For en mann!!

Skrevet

Hadde han kalde øyne?

Eg så syntes han hadde så varme, trygge øyne, full av liv. *hm*

Detta noe bedre da?

http://img.nrk.no/img/613350.jpeg

Vi ser tydeligvis forskjellig.....Nei, det er ikke noe bedre. Jeg ser "kalde øyne", uten liv og følelser. Jeg ser en narsissistisk sjel.....Farlig å si kanskje...men det er det jeg ser :-)

Skrevet

Vi ser tydeligvis forskjellig.....Nei, det er ikke noe bedre. Jeg ser "kalde øyne", uten liv og følelser. Jeg ser en narsissistisk sjel.....Farlig å si kanskje...men det er det jeg ser :-)

''Vi ser tydeligvis forskjellig.....Nei, det er ikke noe bedre. Jeg ser "kalde øyne", uten liv og følelser. Jeg ser en narsissistisk sjel.....Farlig å si kanskje...men det er det jeg ser :-)''

Du er ikkje "helt ute" for å si det slik, eg har lest sikkert 10 biografier om han og i en av de siste, Kjetil Bjørnstad sin så fremstilles han også slik som du "ser han" (det er forøvrig ei møkkabok)!

Skrevet

Jeg har aldri fattet hva folk ser i Seim. Jeg kjøpte t.o.m. serien "Svarte penger, hvite løgner" på DVD fordi så mange skrøt av ham. Men nei, han fenget ikke. Jeg syns han spiller godt, men han appelerer ikke som mann.

Du har sett på feil serie. Han er ikke så sexy i "Svarte penger , hvite løgner". Se på "Varg Veum"- filmene. Er han ikke sexy i dem, så vet ikke jeg hva som er sexy :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...