Gå til innhold

Hot, hot, hot! For damene

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia
Skrevet

Det gjorde han ja, mens Felicitè var hjemme med barna...

Og det gikk bokstaveligtalt til hodet på henne!

Han burde vel vært hjemom mer ja - eller sørget for litt bedre pleie? Ble vel mest droger etterhvert der i gården. :)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

11

• Colette

11

• morsan

8

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kayia
Skrevet

Ja helt utrolig at jeg og flere med meg glemte Erik Thorstvedt!!! For en mann!!

Ikke sant - og som du sier: Bedre og bedre med årene! Pokker for en sjarm! :)

Skrevet

''Vi ser tydeligvis forskjellig.....Nei, det er ikke noe bedre. Jeg ser "kalde øyne", uten liv og følelser. Jeg ser en narsissistisk sjel.....Farlig å si kanskje...men det er det jeg ser :-)''

Du er ikkje "helt ute" for å si det slik, eg har lest sikkert 10 biografier om han og i en av de siste, Kjetil Bjørnstad sin så fremstilles han også slik som du "ser han" (det er forøvrig ei møkkabok)!

Akkurat....ja, den greia der her jeg peiling på, tror jeg. Jeg ser det på lang avstand. Skremmende å vite at jeg nok en gang hadde rett. Hvis biografiene stemmer, da:-)

Skrevet

Akkurat....ja, den greia der her jeg peiling på, tror jeg. Jeg ser det på lang avstand. Skremmende å vite at jeg nok en gang hadde rett. Hvis biografiene stemmer, da:-)

Eg syns ikkje det er skremmende, men det kan tyde på god intuisjon og menneskekunnskaper og det kan kome godt med. :-)

Skrevet

Eg syns ikkje det er skremmende, men det kan tyde på god intuisjon og menneskekunnskaper og det kan kome godt med. :-)

Ja, det er akkurat den som kan være litt skremmende, noen ganger. Men det har vel med erfaring å gjøre :-)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det skal jeg love dere :-) Det er ikke bare utseendet hans som teller i denne sammenhengen, men hele vesenet hans. Måten han smiler på - uventet og plutselig, og helt opp i øyenene....Har problemer med å sove etter å ha sett filmer med han. Ansiktet hans forfølger meg resten av natta :-)

''Ansiktet hans forfølger meg resten av natta :-)''

Valuta for pengene da, he he.... Jeg tror ikke jeg lever meg så kraftig inn i filmer.

Annonse

Skrevet

''Ansiktet hans forfølger meg resten av natta :-)''

Valuta for pengene da, he he.... Jeg tror ikke jeg lever meg så kraftig inn i filmer.

Jeg lever meg ikke så inn i filmene, men i han :-) Trond Espen Seim:-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg synes Magnet burde ha fått en plass, fremfor Harald Eia..

Kjelling på 1.plass er for meg et mysterium.....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har sett på feil serie. Han er ikke så sexy i "Svarte penger , hvite løgner". Se på "Varg Veum"- filmene. Er han ikke sexy i dem, så vet ikke jeg hva som er sexy :-)

Så du mener jeg skal gi ham en sjangse til? Kanskje det...

Skrevet

Vi ser tydeligvis forskjellig.....Nei, det er ikke noe bedre. Jeg ser "kalde øyne", uten liv og følelser. Jeg ser en narsissistisk sjel.....Farlig å si kanskje...men det er det jeg ser :-)

Ser du sånt av et bilde? Og forsåvidt av et menneske irl? Nå ble jeg imponert ettersom Geir bekreftet det du 'ser'.

Selv stoler jeg aldri på førsteinntrykket (mitt) hvis det ikke er helt spesielle typer vi snakker om.

Skrevet

Enig. Han er en godbit:) Skulle gjerne sett ham litt mer rufsete, da. Jon Almaas bittelitt bakfull og med skjeggstubb og sengehår, _det_ hadde vært noe det!

Jeg vet at du og jeg hadde gått veldig godt overens irl! :)

Skrevet

Der var det mye rart, virkelig noe for enhver smak, ja.. :/ Jeg mener: Petter Stordalen?? Urk. Harald Eia er vel heller ikke akkurat noe sexsymbol, eller..? Og Rønneberg, men de to er kanskje sexy for de som setter humor som den viktigste attributten en man kan inneha?

Hmmm... Terje Håkonsen har absolutt noe ved seg. Og Seim, og Ousdal.

Dagens overfladiske bidrag fra

Harald Eia er en godbit - bøttevis med sjarme og intelligens.

Skrevet

Jeg synes Terje Håkonsen virker en smule blond. Han er pen da, de skal han ha.

Jeg liker at Terje H er litt innesluttet og eksklusiv.

Annonse

Skrevet

Jørgen Langballe!!!!!! Mandig og deilig:)

Enig! En eldre og mer moden utgave av unge Trond Seim eller hva han heter.

Skrevet

Det var da et usedvanlig treigt bilde av Kristian Kjelling, da! Han så jo ut som en mega-fjott! Har sett'n bedre:-)

Ellers tror jeg at jeg holder en knapp på Magne Furuholmen jeg også. Har sett han "live" og han er meget diggbar og holder seg veldig bra.

Mads Ousdal og Trond Espen Seim er også bra,og jeg synes Sturla berg-Johansen kan være ganske sjarmerende.

Ymse andre kommentarer til lista:

Kåre Conradi mistet jeg litt sansen for etter å ha sett han live - var mindre enn jeg trodde og var temmelig lutrygget der han subbet avgårde. Kan også styre meg for Harald Zwart og Chr Skolmen.

Disse hører ikke hjemme på lista i det hele tatt, hvis du spør meg:

Daniel Franck, Aksel Hennie, Harald Rønneberg, Harald Eia, Freddy dos Santos, Martin Andresen.

Torstein Helstad aner jeg ikke hvem er....

Mads Oudal er fin, ja:)

Skrevet

Enig igjen, Magne har blitt en meget attraktiv mann.

Skrevet

Noen nevnte Sivert Høyem, men orker ikke lete opp innlegget, så legger kommentaren her:

Han er utrolig sensuell og velskapt. Ikke sett ham på scenen, men i annen sammenheng.

Skrevet

Ser du sånt av et bilde? Og forsåvidt av et menneske irl? Nå ble jeg imponert ettersom Geir bekreftet det du 'ser'.

Selv stoler jeg aldri på førsteinntrykket (mitt) hvis det ikke er helt spesielle typer vi snakker om.

Ja, jeg gjør av en eller annen grunn det :-) Tror det kommer av at jeg har en del erfaring med mennesker med den personligheten. Og ikke noe mer mystisk enn det. Akkurat på dette bildet så var det noe i øynene hans som ga meg denne "hunchen". Og jeg forsikrer om at jeg ikke har lest noen av biografiene om han :-)

Enig i at det er feil å la førsteinntrykket avgjøre, men for meg så stemmer det veldig ofte.

Skrevet

Så du mener jeg skal gi ham en sjangse til? Kanskje det...

Ja, det bør du gjøre :-) Men det er klart at smaken er forskjellig. Men den karen er helt ubeskrivelig i mine øyne....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...