Gå til innhold

Så, hva er fredagskos? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Ungene sover søtt, og samboer er på kjøkkenet og lager mat - en salat med masse godt oppi, toppet med en haug parmesan.

Hvitvin... smågodt i en pose... en stor melkesjokolade.. og resten av kaloribomben av en sjokoladekake fra eldstemanns bursdag.

Fråtsing her i kveld, altså ;-)

Gjest følsom på godt og vondt
Skrevet

høres herlig ut det:) KOS DERE:)

noen tips til en som sitter alene i kveld da?uten ungene?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg spiste 250 gram cashewnøtter for 5 timer siden. Jeg er fremdeles både kvalm og mett. Jeg regner med å ta et glass vin snart.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg spiste 250 gram cashewnøtter for 5 timer siden. Jeg er fremdeles både kvalm og mett. Jeg regner med å ta et glass vin snart.

Oioioi! Men cashew er knakandes godt da.

Jeg pleier å kjøpe cashew og brente mandler når jeg kommer over nøtter i løsvekt, en av hver i munnen samtidig - MMMmmmMM!

Du kommer nok til å være mett en stund ja ;-)

Skrevet

Jeg er også alene uten barn ikveld. Skal kose meg med dokumentaren "Bobbit - mannen som fikk penis kuttet av" på tv-3, et glass vin og sjokolade :-D

Gjest minnah
Skrevet

Beinfly bort på Statoil og hamstre sjokkis og smågodt :-D

Gjest følsom på godt og vondt
Skrevet

Jeg er også alene uten barn ikveld. Skal kose meg med dokumentaren "Bobbit - mannen som fikk penis kuttet av" på tv-3, et glass vin og sjokolade :-D

kanskje ikke det jeg forbinder med "kos"?:P får vel se en film,og ta frem litt god mat og drikke:)

AneM1365380603
Skrevet

Oioioi! Men cashew er knakandes godt da.

Jeg pleier å kjøpe cashew og brente mandler når jeg kommer over nøtter i løsvekt, en av hver i munnen samtidig - MMMmmmMM!

Du kommer nok til å være mett en stund ja ;-)

Åh, gi meg ikke enda flere ideer om hva som er godt :-p. Jeg har fått helt dilla på cashewnøtter. Det er over 600 kalorier pr 100 gram, så jeg har visst fått i meg over det anbefalte inntak, og vel så det. Jeg klarte ikke engang å spise kvelds med familien her.

Kos deg du med din kjære og deilig mat :o)

Skrevet

Åh, gi meg ikke enda flere ideer om hva som er godt :-p. Jeg har fått helt dilla på cashewnøtter. Det er over 600 kalorier pr 100 gram, så jeg har visst fått i meg over det anbefalte inntak, og vel så det. Jeg klarte ikke engang å spise kvelds med familien her.

Vi har nå spist en eks-kollegas fantastiske fyrstekake med veldig grov mandelfyll i 3 dager på jobben.... *Gremmm*

Skrevet

kanskje ikke det jeg forbinder med "kos"?:P får vel se en film,og ta frem litt god mat og drikke:)

Joda det er så koselig så! Han var vel utro og så tok kona saken i egne hender -utmerket underholdning ;-)

Skrevet

Å, nå fik jeg lyst på cashewnøtter!

Skrevet

Joda det er så koselig så! Han var vel utro og så tok kona saken i egne hender -utmerket underholdning ;-)

''så tok kona saken i egne hender ''

Bokstavelig talt!! ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hørtes deilig ut! :o)

Vi har spist fajitas med kylling, spiser smågodt og druer. Nå sitter vi med hver vår pc, men jeg har planer om å bevege meg bor på sofaen straks.

Guttungen for ut døra her og erklærte at han skulle sove med Besten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...