Gjest minnah Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Ungene sover søtt, og samboer er på kjøkkenet og lager mat - en salat med masse godt oppi, toppet med en haug parmesan. Hvitvin... smågodt i en pose... en stor melkesjokolade.. og resten av kaloribomben av en sjokoladekake fra eldstemanns bursdag. Fråtsing her i kveld, altså ;-) 0 Siter
Gjest følsom på godt og vondt Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 høres herlig ut det:) KOS DERE:) noen tips til en som sitter alene i kveld da?uten ungene? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg spiste 250 gram cashewnøtter for 5 timer siden. Jeg er fremdeles både kvalm og mett. Jeg regner med å ta et glass vin snart. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg spiste 250 gram cashewnøtter for 5 timer siden. Jeg er fremdeles både kvalm og mett. Jeg regner med å ta et glass vin snart. Oioioi! Men cashew er knakandes godt da. Jeg pleier å kjøpe cashew og brente mandler når jeg kommer over nøtter i løsvekt, en av hver i munnen samtidig - MMMmmmMM! Du kommer nok til å være mett en stund ja ;-) 0 Siter
vilde Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 høres herlig ut det:) KOS DERE:) noen tips til en som sitter alene i kveld da?uten ungene? Jeg er også alene uten barn ikveld. Skal kose meg med dokumentaren "Bobbit - mannen som fikk penis kuttet av" på tv-3, et glass vin og sjokolade :-D 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 høres herlig ut det:) KOS DERE:) noen tips til en som sitter alene i kveld da?uten ungene? Beinfly bort på Statoil og hamstre sjokkis og smågodt :-D 0 Siter
Gjest følsom på godt og vondt Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er også alene uten barn ikveld. Skal kose meg med dokumentaren "Bobbit - mannen som fikk penis kuttet av" på tv-3, et glass vin og sjokolade :-D kanskje ikke det jeg forbinder med "kos"? får vel se en film,og ta frem litt god mat og drikke:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Oioioi! Men cashew er knakandes godt da. Jeg pleier å kjøpe cashew og brente mandler når jeg kommer over nøtter i løsvekt, en av hver i munnen samtidig - MMMmmmMM! Du kommer nok til å være mett en stund ja ;-) Åh, gi meg ikke enda flere ideer om hva som er godt :-p. Jeg har fått helt dilla på cashewnøtter. Det er over 600 kalorier pr 100 gram, så jeg har visst fått i meg over det anbefalte inntak, og vel så det. Jeg klarte ikke engang å spise kvelds med familien her. Kos deg du med din kjære og deilig mat ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Åh, gi meg ikke enda flere ideer om hva som er godt :-p. Jeg har fått helt dilla på cashewnøtter. Det er over 600 kalorier pr 100 gram, så jeg har visst fått i meg over det anbefalte inntak, og vel så det. Jeg klarte ikke engang å spise kvelds med familien her. Kos deg du med din kjære og deilig mat ) Vi har nå spist en eks-kollegas fantastiske fyrstekake med veldig grov mandelfyll i 3 dager på jobben.... *Gremmm* 0 Siter
vilde Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 kanskje ikke det jeg forbinder med "kos"? får vel se en film,og ta frem litt god mat og drikke:) Joda det er så koselig så! Han var vel utro og så tok kona saken i egne hender -utmerket underholdning ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Åh, gi meg ikke enda flere ideer om hva som er godt :-p. Jeg har fått helt dilla på cashewnøtter. Det er over 600 kalorier pr 100 gram, så jeg har visst fått i meg over det anbefalte inntak, og vel så det. Jeg klarte ikke engang å spise kvelds med familien her. Kos deg du med din kjære og deilig mat ) Å, nå fik jeg lyst på cashewnøtter! 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Joda det er så koselig så! Han var vel utro og så tok kona saken i egne hender -utmerket underholdning ;-) ''så tok kona saken i egne hender '' Bokstavelig talt!! ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hørtes deilig ut! ) Vi har spist fajitas med kylling, spiser smågodt og druer. Nå sitter vi med hver vår pc, men jeg har planer om å bevege meg bor på sofaen straks. Guttungen for ut døra her og erklærte at han skulle sove med Besten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.