Gå til innhold

Hot, hot, hot? For mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri lagt merke til på henne, men både Tone Damli Aaberge og dansepartneren hennes i "Skal vi danse" har tunga mye ute. Spesielt dansepartneren hennes. Det var jo like ille som med Nils Arne Eggen. Tunga tar vekk all fokus fra det de snakker om.

Og for andre stikker den kanskje ikke så mye ut, men blir for synlig og dominerende... :-(

Sånn som f eks her

http://www.youtube.com/watch?v=QhUVWXE3ZjA

jeg får fnatt! Har skikkelig anti-fetisj mot slikt*he he*

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• tonie

14

• AneM1365380603

13

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men har du sett det fandenivoldske fliret hans? Øynene? Har du fått med deg den inn i helsikes selvtilliten og humoren hans? *solgt* Hot. Hot. Hot.

PS: minn meg på at jeg ikke skal skive her når jeg har eggløsning.

;)

Du har helt tydelig sett mye mer på han enn jeg har;-)

Skrevet

Jeg ser ikke mye humor eller sexy med Zlatan ;) Ikke har jeg eggløsning heller, he he. Spørs om det ville hjulpet så mye, men jeg kjenner til det å sikle litt mer i enkelte perioder ;)

Så du kjenner altså disse karene...

Hå nei, jeg mente kjenner som i kjenner igjen fra media:) Jeg har takk og lov aldri møtt Zlatan. Jeg er redd det hadde blitt en nedtur i forhold til hvordan han er i mitt hode;)

Skrevet

Du har helt tydelig sett mye mer på han enn jeg har;-)

Det tror jeg nok. Han er en lten besettelse for tida;)

AneM1365380603
Skrevet

Hå nei, jeg mente kjenner som i kjenner igjen fra media:) Jeg har takk og lov aldri møtt Zlatan. Jeg er redd det hadde blitt en nedtur i forhold til hvordan han er i mitt hode;)

Jeg hveste en gang "Saaatan" mens jeg sleit med noe. Jeg trodde ingen hørte meg, men så spurte en av småsnuppene "Sa du satan mamma?" Neida, svarte jeg blidt. Jeg sa Zlatan. Det er en svensk forballspiller. Så bablet jeg i vei om fotball.

Det er den eneste gangen Zlatan har vært noe positivt for meg ;)

AneM1365380603
Skrevet

Og for andre stikker den kanskje ikke så mye ut, men blir for synlig og dominerende... :-(

Sånn som f eks her

http://www.youtube.com/watch?v=QhUVWXE3ZjA

jeg får fnatt! Har skikkelig anti-fetisj mot slikt*he he*

Den videoen vil kun spille 3 sek før den låser seg. Får prøve igjen i morgen :)

Utstikkende og/eller klikkende tunger gjør i allefall at jeg mister helt fokus. Slik som ei fra Bonderommantikk. Det sa "klikk, klikk" i tunga når hun snakket...

Annonse

Skrevet

Jeg hveste en gang "Saaatan" mens jeg sleit med noe. Jeg trodde ingen hørte meg, men så spurte en av småsnuppene "Sa du satan mamma?" Neida, svarte jeg blidt. Jeg sa Zlatan. Det er en svensk forballspiller. Så bablet jeg i vei om fotball.

*ha ha*

Skrevet

Følgende svar fra Zlatan fikk meg til å fatte interesse for fyren:

(i forbindelse med at han forlovet seg fikk han spørsmål om hva hans kvinne fikk i forlovelsesgave)

Fick? Hon fick ju Zlatan för fan! Etterfulgt av _det_ fandenivildske smilet.

Siden har jeg elsket ham:)

AneM1365380603
Skrevet

Følgende svar fra Zlatan fikk meg til å fatte interesse for fyren:

(i forbindelse med at han forlovet seg fikk han spørsmål om hva hans kvinne fikk i forlovelsesgave)

Fick? Hon fick ju Zlatan för fan! Etterfulgt av _det_ fandenivildske smilet.

Siden har jeg elsket ham:)

''Fick? Hon fick ju Zlatan för fan! Etterfulgt av _det_ fandenivildske smilet.''

*Grøsser*

;)

Skrevet

''Fick? Hon fick ju Zlatan för fan! Etterfulgt av _det_ fandenivildske smilet.''

*Grøsser*

;)

Fandenivilsk? Hehe.

Jaja, jeg skjønner opplegget. Du liker ikke dom kaxiga?;)

Skrevet

Som om du hadde trengt å informere meg om hvem som er hvem. Dah! *himle*

;)

;-)

Tenkte mest på AneM og andre som leser dette, da:)

Annonse

Skrevet

*Grøsser*

;)

Kan du forresten be meg om å pelle meg i seng? Jeg sitter her og "jobber", men det blir mye tull og lite jobbing. Det blir for å si det rett ut _veldig_ lite jobbing:-/

Skrevet

Kan du forresten be meg om å pelle meg i seng? Jeg sitter her og "jobber", men det blir mye tull og lite jobbing. Det blir for å si det rett ut _veldig_ lite jobbing:-/

Jobber NÅ? Er det da så lurt at du peller deg i seng? Sovende vakt?;-)

Skrevet

;-)

Tenkte mest på AneM og andre som leser dette, da:)

Ja, jeg skjønte det;) Du er så proff. Jeg tror du er den proffeste doleren jeg vet om. Alltid tre skritt foran. Og det er _ikke_ en negativ ting:)

Skrevet

Ja, jeg skjønte det;) Du er så proff. Jeg tror du er den proffeste doleren jeg vet om. Alltid tre skritt foran. Og det er _ikke_ en negativ ting:)

Oi. Det var mye:) Men takk.)

Men nå må jeg nok ta natta her.... sov godt:-)

Skrevet

Jobber NÅ? Er det da så lurt at du peller deg i seng? Sovende vakt?;-)

Hehe, du skjønner, jeg er en av disse frie sjelene som jobber når det er energiflyt og lyst tilstede. Men for å si det rett ut, akkurat nå er begge deler her men de blir likevel dårlig med jobbing. Sove. Nå omtrent. I hvert fall ganske snart:)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er på vei seng nå, så kanskje du også burde gjøre det samme ;)

Jeg har noen små som sikkert vekker oss om få strakser.

I seng med deg tonie!!!! ;o(

;)

Gjest janeidaså
Skrevet

Jan Thomas burde jo strengt tatt ha fått en plass..Og hva gjør Harald Eia på den lista??

Synes heller ikke Kjelling fortjener 1. plass...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...