Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg er her, men er ikke så opptatt av fredagsveiinga som før - er mer opptatt av å holder meg i form.

Hadde tre dager i Sverige med jobben i begynnelsen av uka, og da spiste jeg for en hel uke på de tre dagene - fatter ikke hvordan svenskene klarer det, når en har to store middager pr dag....

I hvertfall - jeg har omtrent ikke hatt apetitt etterpå, så da jeg veide meg i morges, veide jeg vel omtrent som vanlig, 66,7 kilo.

fei1365380229

1 kg til siden sist fredag. 4.5 kg på to uker. Har hatt en operasjon derfor denne voldsomme vektnedgangen på alt for kort tid. Det begynner å gå litt bedre med spisingen så regner med at nedgangen slutter snart. Men ikke for det, jeg skulle gjerne gått ned 5 kg til, da tror jeg at jeg ville føle meg helt grei!

Annonse

punky brewster

Begynte å trimme for to uker siden etter et lengre opphold, no skal mageflesket bort før jeg tar ferie. Har gått ned 3-4 kg. Jogger 25 min hver kveld og har byttet ut brød med knekkebrød og sluttet å spise godter. Takket og nei til bayiles hos naboen her om kvelden, blir ikke noe alkohol de nærmeste ukene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...