Mary Poppins Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Igår mistet jeg de heeelt nye solbrillene mine :-( Jeg var på en restuarant og da hadde jeg de i et ethui på bordet (500% sikkert), og etter restaurantbesøket gikk jeg oppom en venninne som bor rett ved siden av restauranten. Jeg var hos henne en times tid, og da jeg gikk fra henne for å ta t-banen oppdaget jeg at solbrillene ikke lå i vesken. Jeg ringte umiddelbart restauranten som var stengt da (vi var forøvrig de siste som gik), men jeg fikk snakke med en ansatt som ikke hadde gått enda. De hadde ikke funnet noen solbriller påstod han.. med andre ord.. noen har tatt de Mest sannsynlig en ansatt. Aldri om jeg skal tilbake til den restauranten igjen.. og jeg som synes den i utgangspunktet var så bra! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Så kjipt da : ( Men det er jo sånt som skjer,men synd hvis noen ansatte har tatt brillene,man burde jo kunne stole på dem. 0 Siter
Gjest kjempeergelig Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Utrolig ergelig å miste helt nye briller. Men jeg synes ikke man skal anklage noen av de ansatte for å stjele selv om det er en flere mulige hendelsesforøp. Men du har min fulle sympati for å ha mistet brillene! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Det er surt! Jeg fikk ett par dyre knallstilige solbriller, var på hyttetur, og dermed var jeg ett par fattigere, mens noen fikk seg ett nytt par. 0 Siter
trampetroll Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Du vet jo ikke at en ansatt har tatt dem, da. Trekker du ikke litt forhastede konklusjoner nå? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Utrolig ergelig å miste helt nye briller. Men jeg synes ikke man skal anklage noen av de ansatte for å stjele selv om det er en flere mulige hendelsesforøp. Men du har min fulle sympati for å ha mistet brillene! Det hjelper forsåvidt ikke å anklage noen, jeg får dem ikke akkurat tilbake av den grunn. Men akkurat her er det egentlig ingen andre hendelsesforløp, og da er det klart at lysten til å gå tilbake til denne restauranten ikke er så stor. Men kjipt er det, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvilke solbriller jeg ville kjøpe i år, og de var ganske dyre så det var jo penger kastet rett ut av vinduet (hadde bare hatt de i en uke). Jaja 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Du vet jo ikke at en ansatt har tatt dem, da. Trekker du ikke litt forhastede konklusjoner nå? Det er egentlig ganske umulig at noe annet kan ha skjedd. De lå på bordet da vi gikk, vi var de siste som gikk rett før de stengte. Jeg ringte en halvtime senere, og da hadde ikke funnet de. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Mulig dette er et overflødig spørsmål, men har du spurt venninnen din om solbrillene er der? 0 Siter
Gjest kjempeergelig Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Det er egentlig ganske umulig at noe annet kan ha skjedd. De lå på bordet da vi gikk, vi var de siste som gikk rett før de stengte. Jeg ringte en halvtime senere, og da hadde ikke funnet de. Hvordan kan du være heeelt sikker på at de lå på bordet når du gikk, når du intuitivt så etter dem i vesken når du gikk fra venninnen din? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Hvordan kan du være heeelt sikker på at de lå på bordet når du gikk, når du intuitivt så etter dem i vesken når du gikk fra venninnen din? Ville det ikke vært litt rart om jeg lot være å sjekke veske? Hvis du mister noe så sjekker du jo automatisk. Men jeg vet at de lå igjen der. Husker at de lå rett foran meg, og at jeg aldri tok dem i vesken da jeg gikk. Likevel ringte jeg venninnen min også i tilfelle jeg kan ha helt glemt at jeg puttet dem i vesken, men de lå ikke hos henne heller. Så da er det ikke så mye annen mulighet. 0 Siter
Gjest kjempeergelig Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Ville det ikke vært litt rart om jeg lot være å sjekke veske? Hvis du mister noe så sjekker du jo automatisk. Men jeg vet at de lå igjen der. Husker at de lå rett foran meg, og at jeg aldri tok dem i vesken da jeg gikk. Likevel ringte jeg venninnen min også i tilfelle jeg kan ha helt glemt at jeg puttet dem i vesken, men de lå ikke hos henne heller. Så da er det ikke så mye annen mulighet. Jeg er helt enig i at det er et sannsynlig scenario, men så lenge man ikke kan være 100% sikker, så synes jeg ikke du skal si til andre at du er sikker på at en ansatt der har stjålet. Kanskje det var en gjest som gikk inn igjen på do, og som gikk forbi bordet rett etter dere gikk, og som tok dem? Kanskje de falt ut av vesken din.. Kanskje venninnen din pluttselig ar blitt kleptoman og tatt dem? ;-) Det var tross alt du som har mistet dem, ikke anklag andre selv om du kan ha grunn til å tro at noe slikt kan ha skjedd. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Jeg er helt enig i at det er et sannsynlig scenario, men så lenge man ikke kan være 100% sikker, så synes jeg ikke du skal si til andre at du er sikker på at en ansatt der har stjålet. Kanskje det var en gjest som gikk inn igjen på do, og som gikk forbi bordet rett etter dere gikk, og som tok dem? Kanskje de falt ut av vesken din.. Kanskje venninnen din pluttselig ar blitt kleptoman og tatt dem? ;-) Det var tross alt du som har mistet dem, ikke anklag andre selv om du kan ha grunn til å tro at noe slikt kan ha skjedd. Slapp av - jeg har ikke tenkt til å gå rundt å anklage de Men toalettet er oppe, vi satt nede, så det er ingen som har gått forbi å stjålet de vil jeg tro. De kan IKKE ha dettet ut av vesken min, jeg har stor veske så det er faktisk helt umulig. Men som sagt - egentlig var ikke dette et innlegg om hvor kjipe de ansatte er men hvor kjipt det er å miste /bli frastjålet solbrillene sine 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Får legge alt i veska med en gang da vet du. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Det hjelper forsåvidt ikke å anklage noen, jeg får dem ikke akkurat tilbake av den grunn. Men akkurat her er det egentlig ingen andre hendelsesforløp, og da er det klart at lysten til å gå tilbake til denne restauranten ikke er så stor. Men kjipt er det, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvilke solbriller jeg ville kjøpe i år, og de var ganske dyre så det var jo penger kastet rett ut av vinduet (hadde bare hatt de i en uke). Jaja ''Men kjipt er det, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvilke solbriller jeg ville kjøpe i år, og de var ganske dyre så det var jo penger kastet rett ut av vinduet (hadde bare hatt de i en uke).'' Ja klart det er trasig, eg for min del har klart å beholde mine dyre solbriller i 16 år nå, så eg er godt fornøyd. Men de er bare "inn" sånn ca. hvert femte år... 0 Siter
Gjest Verdensproblemer Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Det hjelper forsåvidt ikke å anklage noen, jeg får dem ikke akkurat tilbake av den grunn. Men akkurat her er det egentlig ingen andre hendelsesforløp, og da er det klart at lysten til å gå tilbake til denne restauranten ikke er så stor. Men kjipt er det, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvilke solbriller jeg ville kjøpe i år, og de var ganske dyre så det var jo penger kastet rett ut av vinduet (hadde bare hatt de i en uke). Jaja ''Men kjipt er det, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvilke solbriller jeg ville kjøpe i år, og de var ganske dyre'' Ja, huff, livet er virkelig urettferdig..... 0 Siter
Solbæra Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg ville ringt på nytt. Kan jo hende de har dukket opp, at de lå på gulvet eller noe slik at den som sjekket i går ikke har sett dem. 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 ''Men kjipt er det, jeg brukte lang tid på å bestemme meg for hvilke solbriller jeg ville kjøpe i år, og de var ganske dyre'' Ja, huff, livet er virkelig urettferdig..... Så du irriterer deg aldri over småproblemer som f eks et forsinket tog eller posten som uteble den dagen? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Så du irriterer deg aldri over småproblemer som f eks et forsinket tog eller posten som uteble den dagen? Så deilig det må være å klare å la være å irritere seg over annet enn verdensproblemer. Tenk på meg a.. jeg irriterer meg over verdensporblemer...I TILLEGG TIL.. tapte solbriller.. forinkete tog.. dårlig vær.. ++++ Det er ikke lett 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Så deilig det må være å klare å la være å irritere seg over annet enn verdensproblemer. Tenk på meg a.. jeg irriterer meg over verdensporblemer...I TILLEGG TIL.. tapte solbriller.. forinkete tog.. dårlig vær.. ++++ Det er ikke lett Jeg hadde også irritert meg over tapte solbriller! Finner ikke mine heller, selv om de mest sannsynlig ligger i huset en plass! Mine kostet en hundrings, men jeg _likte_ de!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Så deilig det må være å klare å la være å irritere seg over annet enn verdensproblemer. Tenk på meg a.. jeg irriterer meg over verdensporblemer...I TILLEGG TIL.. tapte solbriller.. forinkete tog.. dårlig vær.. ++++ Det er ikke lett ...og verdensproblemene kan graderes de også. For hvor ille er det egentlig med en togulykke i India med 100 døde når over 3000 døde i angrepene 11. september? Og selv det blir jo bare småtterier mot tsunamien... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.