Gå til innhold

Så utrolig kjedelig..

Anbefalte innlegg

Gjest eller hur
Skrevet

Det er egentlig ganske umulig at noe annet kan ha skjedd. De lå på bordet da vi gikk, vi var de siste som gikk rett før de stengte. Jeg ringte en halvtime senere, og da hadde ikke funnet de.

Du ringte en halvtimes tid etter de stengte skriver du her.

Men i hovedinnlegget skrev du at dere var de siste som forlot stedet, og at du var hos venninen din en times tid.

Gjest mora2
Skrevet

Drit kjipt...

Men likevel ikke restaurantens skyld...

Mary Poppins
Skrevet

Du ringte en halvtimes tid etter de stengte skriver du her.

Men i hovedinnlegget skrev du at dere var de siste som forlot stedet, og at du var hos venninen din en times tid.

Ja ... jeg ringte etter en halvtime etter at de stengte! Vi dro derfifra halvtimen før.. så vi var de siste som gikk.

Skrevet

Ja ... jeg ringte etter en halvtime etter at de stengte! Vi dro derfifra halvtimen før.. så vi var de siste som gikk.

''Ja ... jeg ringte etter en halvtime etter at de stengte! Vi dro derfifra halvtimen før.. så vi var de siste som gikk.''

??

Da kan det jo hende det kom flere gjester _etter: dere var gått, siden de hadde åpent en halvtime etter dere gikk.

Men skriv ett kort brev til restaurantens ledelse, så kan det hende solbrillene plutselig dukker opp.

Mary Poppins
Skrevet

''Ja ... jeg ringte etter en halvtime etter at de stengte! Vi dro derfifra halvtimen før.. så vi var de siste som gikk.''

??

Da kan det jo hende det kom flere gjester _etter: dere var gått, siden de hadde åpent en halvtime etter dere gikk.

Men skriv ett kort brev til restaurantens ledelse, så kan det hende solbrillene plutselig dukker opp.

Nei de hadde ikke åpent etter at vi gikk. Vi var de siste som gikk og da stengte de. Så ringte jeg en halvtime etterpå (da var det altså stengt) men de holdt på å rydde.

Men nok om det - en gladnyhet er at jeg ringte ned igår kveld og da hadde de plutselig dukket opp :-)

Så jeg skal definitivt tilbake til restauranten og legge igjen masse tips :-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ringte igjen igår kveld, og etter mye frem og tilbake så hadde de plutselig dukket opp. Yey! :-)

Så nå skal jeg definitivt tilbake til den restauranten og legge igjen masse tips :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg ringte igjen igår kveld, og etter mye frem og tilbake så hadde de plutselig dukket opp. Yey! :-)

Så nå skal jeg definitivt tilbake til den restauranten og legge igjen masse tips :-)

Så bra : )

Gjest mora2
Skrevet

Det var ikke verst :0)

Gjest minnah
Skrevet

Noen ganger har man skikkelig flaks ;-)

Skrevet

Bra det ordnet seg:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det var bra!

Gjest eller hur
Skrevet

Så fint at du fikk de tilbake igjen.

Godt det finnes ærlige mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...