tiliti Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg klarer ikke bestemme meg - hva synes dere? 0 Siter
adelie Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Opel er ikke noe å kjøpe, vel? Mens Focus er bra! 0 Siter
tiliti Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Opel er ikke noe å kjøpe, vel? Mens Focus er bra! Tenkte spesifikt på disse to bilene opp mot hverandre, ikke så mye merkene. Jeg har nemlig blitt advart mot tilsammen samtlige merker i hele verden fra alle som vil gi råd med hensyn til merker - så da blir jeg å gå til beins resten av livet :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg hadde helt klart gått for C-Max! Den har svært gode kjøreegenskaper og en del fikse ting interiørmessig som er verdt å ha. 0 Siter
tiliti Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde helt klart gått for C-Max! Den har svært gode kjøreegenskaper og en del fikse ting interiørmessig som er verdt å ha. Synes det virker som Opel Meriva og C-max'en har de samme fixe interiørtingene? Vel skal prøvekjøre c-maxen og gi den en sjanse, den er litt over den prisen vi hadde tenkt på men er så vanskelig å finne brukt Meriva med ESP. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.