Gå til innhold

Anbefal meg hotell i Puerto Rico

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har klart og forvirre meg alt for mye nå, i dette prosjektet jeg har om tur i vinterferien.

Nå har jeg delvis landet på Puerto Rico av diverse årsaker.

Anbefal meg hotell da :o) Har noen krav:

*må kunne gå til stranden

*gåavstand til shopping og spiseplasser

*oppvarmet badebasseng

Jeg har skjønt at det er litt høydeforskjeller, det går fint, men er det kafeer o.l overalt? Jeg har en skakkjørt kropp, så jeg trenger å kunne finne kjapt kafeer hvor jeg kan sette meg ned, og ikke minst få gå på do ;o)

Det kan bades i sjøen der i februar? Eller?

Gjest mandolina
Skrevet

Det er ikke bare litt høydeforskjeller i Puerto Rico, hele stedet er bygget på bergsidene og med veldig mange trapper, hvis en ikke er heldig å få et hotell, som ligger nede i dalen.

Hilsen

Skrevet

Det ligger flere hoteller ved stranden, i parken og rundt handlesenteret. Ingen høydeforskjeller der, og kort vei til restauranter og kafeer. Du kan bade der i februar hvis du liker badetemperatur på rundt 20 grader.

Skrevet

Det er ikke bare litt høydeforskjeller i Puerto Rico, hele stedet er bygget på bergsidene og med veldig mange trapper, hvis en ikke er heldig å få et hotell, som ligger nede i dalen.

Hilsen

Jeg er klar over det, og det er helt OK, så lenge det er muligheter for å sette seg ned?

Skrevet

Det ligger flere hoteller ved stranden, i parken og rundt handlesenteret. Ingen høydeforskjeller der, og kort vei til restauranter og kafeer. Du kan bade der i februar hvis du liker badetemperatur på rundt 20 grader.

Er disse hotellene jeg er ute etter. Tror jeg har funnet ett, som jeg nå har glemt navnet på *gullfiskhukommelse*

Jeg er blitt makelig anlagt, og vil helst ha hotell nært stranden ;o)

Gjest mandolina
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213464428' post='3900227]

Jeg er klar over det, og det er helt OK, så lenge det er muligheter for å sette seg ned?

Det kan jeg ikke svare på, for vi har aldri vært i Puerto Rico pga alle trappene, jeg går så dårlig.

Men jeg er godt kjent på Gran Canaria, der har vi vært ca 15 ganger.

Hilsen

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på, for vi har aldri vært i Puerto Rico pga alle trappene, jeg går så dårlig.

Men jeg er godt kjent på Gran Canaria, der har vi vært ca 15 ganger.

Hilsen

Arguineguin da, hvordan er det der? Fint i februar? Har hørt at de er mer vind der enn i Puerto Rico, men jeg har ikke snøring. Har vært i Spania flere ganger, men ikke Gran Canaria.

Gjest mandolina
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213465226' post='3900248]

Arguineguin da, hvordan er det der? Fint i februar? Har hørt at de er mer vind der enn i Puerto Rico, men jeg har ikke snøring. Har vært i Spania flere ganger, men ikke Gran Canaria.

Alt er relativt.

Hvis du har tenkt deg en tur hvor du bare oppholder deg på hotellet og bare bruker fasilitetene der, så er Arguineguin et flott sted, men vil du gå turer, så er det bare en lang strandpromenede eller en gangvei langs med veien inn til det gamle Auguineguin, også her det bratte skråninger, hvis du vil gå litt utenfor alfarvei.

Det er ikke lett å råde andre for vi har så forskjellige behov, og ønsker.

Vennlig hilsen

Skrevet

Alt er relativt.

Hvis du har tenkt deg en tur hvor du bare oppholder deg på hotellet og bare bruker fasilitetene der, så er Arguineguin et flott sted, men vil du gå turer, så er det bare en lang strandpromenede eller en gangvei langs med veien inn til det gamle Auguineguin, også her det bratte skråninger, hvis du vil gå litt utenfor alfarvei.

Det er ikke lett å råde andre for vi har så forskjellige behov, og ønsker.

Vennlig hilsen

Takk for tips :o) Jeg har mange og ta hensyn til denne gangen, så jeg får høre med dem hva som står på ønskelista der.

Skrevet

Revoli er et fint hotell,ligger nære stranden,shopping og resturanter.Litt usikker på om det er oppvarmet basseng.

Skrevet

Revoli er et fint hotell,ligger nære stranden,shopping og resturanter.Litt usikker på om det er oppvarmet basseng.

Jeg har sett på Revoli, men det stod ikke noe om oppvarmet basseng. Og da ble jeg litt usikker. for oppvarmet er veldig OK.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213466046' post='3900263]

Takk for tips :o) Jeg har mange og ta hensyn til denne gangen, så jeg får høre med dem hva som står på ønskelista der.

Gå inn på star tour sine sider.Søk etter revoli playa.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213466560' post='3900275]

Jeg har sett på Revoli, men det stod ikke noe om oppvarmet basseng. Og da ble jeg litt usikker. for oppvarmet er veldig OK.

Playa del cura ligger noen km fra puerto rico.Der er det et hotell som heter riviera marina.Det er et lite sted,men vi har hatt vår beste ferie der.Der er det ett oppvarmet basseng om vinteren.Mener det er ving som har dette hotellet.

Skrevet

Gå inn på star tour sine sider.Søk etter revoli playa.

Jeg har vært inne og sett, men det stod ikke noe. Tolket det som at det ikke var oppvarmet jeg da, siden det står oppvarnet på andre hotell.

Skrevet

Playa del cura ligger noen km fra puerto rico.Der er det et hotell som heter riviera marina.Det er et lite sted,men vi har hatt vår beste ferie der.Der er det ett oppvarmet basseng om vinteren.Mener det er ving som har dette hotellet.

Takk, skal sjekke det. Vet du hvor langt det er fra der til Arguineguin?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213467548' post='3900284]

Takk, skal sjekke det. Vet du hvor langt det er fra der til Arguineguin?

Ca 2 mil fra arguineguin til playa del cura.Sunving resort arguineguin er også supert,men det er langt å gå til strand.vanskelig å gå for de som har en vond kropp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...