Gjest vg-nett Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505057 huff å huff, dette må være flaut ...... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 De har nok drukket natta igjenom siden de skulle tidlig på Flesland. 0 Siter
Solbæra Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Takk og pris at slike ikke får være med på flyet. En ting er at de sikkert ville være til stor sjenanse, men hva om en nødssituasjon hadde oppstått? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Herrejemini alt folk finner på! *rister på hodet* 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Takk og pris at slike ikke får være med på flyet. En ting er at de sikkert ville være til stor sjenanse, men hva om en nødssituasjon hadde oppstått? Ja, helt enig - bra de måtte bli igjen. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Herrejemini alt folk finner på! *rister på hodet* Hakket verre? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505060 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Hjelpes meg!!! Jeg har nå heller aldri forstått vitsen med å drikke seg full før man setter seg på et fly heller, jeg da... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Hjelpes meg!!! Jeg har nå heller aldri forstått vitsen med å drikke seg full før man setter seg på et fly heller, jeg da... Da kan de jo likeså godt være hjemme og drikke seg full, hvis det er det som er hensikten med ferien. Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Da kan de jo likeså godt være hjemme og drikke seg full, hvis det er det som er hensikten med ferien. Hilsen Ja, man sier jo at det er så billig å drikke i Syden, men du får ganske mye øl her hjemme for det en vanlig sydentur koster. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Da kan de jo likeså godt være hjemme og drikke seg full, hvis det er det som er hensikten med ferien. Hilsen Kunne ikke vært mer enig. Tenk å betale så mye for å være full i 1-2 uker... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hjelpes meg!!! Jeg har nå heller aldri forstått vitsen med å drikke seg full før man setter seg på et fly heller, jeg da... Flyskrekk, så går medisineringen ut av kontroll. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Flyskrekk, så går medisineringen ut av kontroll. Vet du hva, jeg tror ærlig talt ikke at alle som drikker før flyreiser har flyskrekk. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Vet du hva, jeg tror ærlig talt ikke at alle som drikker før flyreiser har flyskrekk. Nei det tror ikke jeg heller, men det er jo en mulig forklaring. Men de som stadig leter etter grunner til å feire ett eller annet med alkohol vil selvsagt feire både før og etter en flytur. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Bortsett i fra folk fra England, Tyskland og (ikkje minst) Sverige så finnes det ikkje dummere folk enn Nordmenn på fylla, så det der føyer seg bare fint inn i rekka av tåpeligheter. Nb! Husk at vi stammer i fra apene! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Bortsett i fra folk fra England, Tyskland og (ikkje minst) Sverige så finnes det ikkje dummere folk enn Nordmenn på fylla, så det der føyer seg bare fint inn i rekka av tåpeligheter. Nb! Husk at vi stammer i fra apene! Og finner, dansker, russere, og østeuropeere generellt. For ikke å snakke om amerikanere, australienere, skotter og irer. Jeg har også dårlig erfaring med spanjoler, nederlendere, nordafrikanere, asiater, ja egentlig alle som drikker for mye, uavhengig hvor de er fra. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Og finner, dansker, russere, og østeuropeere generellt. For ikke å snakke om amerikanere, australienere, skotter og irer. Jeg har også dårlig erfaring med spanjoler, nederlendere, nordafrikanere, asiater, ja egentlig alle som drikker for mye, uavhengig hvor de er fra. Du har ett poeng, eg glemte nok noen, spesielt folk fra Finnland. ''amerikanere, spanjoler, nordafrikanere og asiater...'' Tuller du? Det går 100 dritings nordmenn (minst) på hver asiat (fks.) som er dritings, det er _min_ erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.