Gå til innhold

Der gikk den ferien i vasken ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)
Skrevet

De har nok drukket natta igjenom siden de skulle tidlig på Flesland.

Skrevet

Takk og pris at slike ikke får være med på flyet. En ting er at de sikkert ville være til stor sjenanse, men hva om en nødssituasjon hadde oppstått?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Herrejemini alt folk finner på! *rister på hodet*

Skrevet

Takk og pris at slike ikke får være med på flyet. En ting er at de sikkert ville være til stor sjenanse, men hva om en nødssituasjon hadde oppstått?

Ja, helt enig - bra de måtte bli igjen.

Annonse

Skrevet

Hjelpes meg!!!

Jeg har nå heller aldri forstått vitsen med å drikke seg full før man setter seg på et fly heller, jeg da...

Gjest mandolina
Skrevet

Hjelpes meg!!!

Jeg har nå heller aldri forstått vitsen med å drikke seg full før man setter seg på et fly heller, jeg da...

Da kan de jo likeså godt være hjemme og drikke seg full, hvis det er det som er hensikten med ferien.

Hilsen

Skrevet

Da kan de jo likeså godt være hjemme og drikke seg full, hvis det er det som er hensikten med ferien.

Hilsen

Ja, man sier jo at det er så billig å drikke i Syden, men du får ganske mye øl her hjemme for det en vanlig sydentur koster.

Skrevet

Hilsen

Kunne ikke vært mer enig.

Tenk å betale så mye for å være full i 1-2 uker...

Skrevet

Hjelpes meg!!!

Flyskrekk, så går medisineringen ut av kontroll.

Annonse

Skrevet

Flyskrekk, så går medisineringen ut av kontroll.

Vet du hva, jeg tror ærlig talt ikke at alle som drikker før flyreiser har flyskrekk.

Skrevet

Vet du hva, jeg tror ærlig talt ikke at alle som drikker før flyreiser har flyskrekk.

Nei det tror ikke jeg heller, men det er jo en mulig forklaring.

Men de som stadig leter etter grunner til å feire ett eller annet med alkohol vil selvsagt feire både før og etter en flytur.

Skrevet

Bortsett i fra folk fra England, Tyskland og (ikkje minst) Sverige så finnes det ikkje dummere folk enn Nordmenn på fylla, så det der føyer seg bare fint inn i rekka av tåpeligheter.

Nb! Husk at vi stammer i fra apene!

Skrevet

Bortsett i fra folk fra England, Tyskland og (ikkje minst) Sverige så finnes det ikkje dummere folk enn Nordmenn på fylla, så det der føyer seg bare fint inn i rekka av tåpeligheter.

Nb! Husk at vi stammer i fra apene!

Og finner, dansker, russere, og østeuropeere generellt. For ikke å snakke om amerikanere, australienere, skotter og irer. Jeg har også dårlig erfaring med spanjoler, nederlendere, nordafrikanere, asiater, ja egentlig alle som drikker for mye, uavhengig hvor de er fra.

Skrevet

Og finner, dansker, russere, og østeuropeere generellt. For ikke å snakke om amerikanere, australienere, skotter og irer. Jeg har også dårlig erfaring med spanjoler, nederlendere, nordafrikanere, asiater, ja egentlig alle som drikker for mye, uavhengig hvor de er fra.

Du har ett poeng, eg glemte nok noen, spesielt folk fra Finnland.

''amerikanere, spanjoler, nordafrikanere og asiater...''

Tuller du?

Det går 100 dritings nordmenn (minst) på hver asiat (fks.) som er dritings, det er _min_ erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...