Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Atene

4

• hidi, the scorpion

2

• spiky

1

Gjest Hvalross

Jeg skulle gjerne hatt noe mindre å putte i blusen jeg.... Dere som kan handle bh'er på H&M til en slikk og ingenting aner ikke hvor heldige dere er som slipper å måtte gå i spesialbutikker og bruke minst 7-800,- på en bh for å få noe som sitter godt. :o(

Hei Lille mus

Hva anbefaler du i BH, jeg sliter med smerter i skuldrene hvis BH en har tynne stropper som holder dårlig oppe?

Ser du snakker om Triumph... andre du vil anbefale

Gjest Hvalross

Dette er litt interessant, jeg har bmi på ca 22,6 (sjekket nettopp), men bruker str 40 eller 42 oventil. Og oftest 40 i skjørt.

Ja vi er forskjellige, og godt er vel det.

Litt misunnelig er jeg da... både på bmi en din og på str.

Men, men for en som har tilbrakt de fleste voksne årene i livet som en str 36 tar det litt tid å venne seg til 44-46.

Det er iallfall ingen som dytter mat i meg lenger, nå klarer jeg det helt av meg selv.. *ler*

Gjest Hvalross

Jeg har ganske gjennomsnittlig størrelse, men finner ikke noe som passer på H&M jeg heller. Kvaliteten er også så som så.

Imidlertid finner jeg noe i mellomskiktet, f.eks. Triumph til ca. kr. 300, så klager ikke.

Hei..Elextra. ser nå at det var du som nevnte Triumph som et godt bh merke. Trodde en stund det var Lillemus.

Kan du anbefale noen flere gode BH merker med god støtte?

Hei Lille mus

Hva anbefaler du i BH, jeg sliter med smerter i skuldrene hvis BH en har tynne stropper som holder dårlig oppe?

Jeg er ikke overbegeistret for Triumph, de støtter ikke nok synes jeg. Har et par tykker i merket Freya (?) og de er jeg veldig fornøyde med! Kjøpt på She i Trondheim. Litt bredde må det være på skulderstroppene ellers blir det bare vondt over skuldrene. Halterneck/bryterrygg er også fullstendig uaktuelt da all bryst-vekten da havner på nakken.

Gå på en skikkelig undertøysforretning og be om hjelp til å finne en god bh, men vær forberedt på at du må strippe. ;o)

Misunn... Jeg tenkte ikke på at det er mange der ute som er så heldige å ha sånne store, fine saker å putte i blusen jeg... Er ganske ordinær der selv :-(

Er ikke noe å være misunnelig for, det er utrolig vanskelig å finne bikini og gode bh'er bl.a.

Av og til tror jeg _alle_ plagg er beregnet på folk med B-cup og lange bein.

Annonse

Er ikke noe å være misunnelig for, det er utrolig vanskelig å finne bikini og gode bh'er bl.a.

''Av og til tror jeg _alle_ plagg er beregnet på folk med B-cup og lange bein.''

De er i alle fall ikke beregnt på korte bein og e-cup...

Hei Lille mus

Når det gjelder bh'er og merker så er det umulig å anbefale noe. Søstra mi er minst like storbrystet som meg, om ikke større, men hun finner bh'er som sitter godt på KappAhl. Jeg finner aldri noe der, bh'ene der har passer bare ikke fasongen på puppene mine.

Så om et merke sitter som støpt på meg så er det slett ikke sikkert det sitter godt på deg i det hele tatt. Bh'er må prøves! :o)

Gjest Hvalross

Jeg er ikke overbegeistret for Triumph, de støtter ikke nok synes jeg. Har et par tykker i merket Freya (?) og de er jeg veldig fornøyde med! Kjøpt på She i Trondheim. Litt bredde må det være på skulderstroppene ellers blir det bare vondt over skuldrene. Halterneck/bryterrygg er også fullstendig uaktuelt da all bryst-vekten da havner på nakken.

Gå på en skikkelig undertøysforretning og be om hjelp til å finne en god bh, men vær forberedt på at du må strippe. ;o)

Takk for tipset. Ja, får vel ta meg en tur på en speialforretning.

Koster vel en del, men det er viktigere med god støtte

Misunn... Jeg tenkte ikke på at det er mange der ute som er så heldige å ha sånne store, fine saker å putte i blusen jeg... Er ganske ordinær der selv :-(

Jeg er vel ganske enig med GA og Lillemus.

Dessuten får jeg ikke puttet noe som helst i bluser. Det er ingen bluser som passer.

Takk for tipset. Ja, får vel ta meg en tur på en speialforretning.

Koster vel en del, men det er viktigere med god støtte

''Koster vel en del, men det er viktigere med god støtte''

Har du først funnet en bh som sitter skikkelig så vil du aldri bruke de gamle igjen! ;o)

Gjest Valnøtt

Jeg er vel ganske enig med GA og Lillemus.

Dessuten får jeg ikke puttet noe som helst i bluser. Det er ingen bluser som passer.

Å, men jeg skulle gjerne hatt sånne likevel jeg - synes det er utrooolig fint med store pupper :-)

Men joa - jeg husker hvor morro det var å prøve å finne bh'er i 105 B/C da jeg var større....

Nå er det viktigste at det er en bh som løfter, skyver, heiser og egner seg for bryster som er rullet opp ;-)

Annonse

Gjest Valnøtt

Ikke med lange bein jaffal - det er ikke mulig å finne lange bukser til bena mine...

Også skulle jeg veldig gjerne hatt sånne store fine pupper likevel jeg. Jeg synes det er så utrolig fint :-)

Gjest Valnøtt

Jeg skulle gjerne hatt noe mindre å putte i blusen jeg.... Dere som kan handle bh'er på H&M til en slikk og ingenting aner ikke hvor heldige dere er som slipper å måtte gå i spesialbutikker og bruke minst 7-800,- på en bh for å få noe som sitter godt. :o(

Må dit likevel for å få noe som er fint og skyver og dytter og løfter skikkelig :-)

Men i trange tider er det greit å kunne handle billig da - det må jeg innrømme. Men som du sier - har du først hatt en skikkelig god bh så er du gjerne ferdig på HM sin undertøysavdeling for godt :-) Det de har der passer rett og slett ikke i fasongen for meg. Er akkurat som om de tror at pupper er noe faste greier som sitter på plass av seg selv eller noe sånt???

Må dit likevel for å få noe som er fint og skyver og dytter og løfter skikkelig :-)

Men i trange tider er det greit å kunne handle billig da - det må jeg innrømme. Men som du sier - har du først hatt en skikkelig god bh så er du gjerne ferdig på HM sin undertøysavdeling for godt :-) Det de har der passer rett og slett ikke i fasongen for meg. Er akkurat som om de tror at pupper er noe faste greier som sitter på plass av seg selv eller noe sånt???

''Er akkurat som om de tror at pupper er noe faste greier som sitter på plass av seg selv eller noe sånt???''

Jeg er sikkert fordomsfull så det rekker nå, men mitt inntrykk er at H&M stort sett er beregnet på de som har små, spretne A-B-cups? Sånne som stort sett står av seg selv egentlig, men som eieren bare vil ha en pen og feminin innpakning til...

Gjest Valnøtt

''Er akkurat som om de tror at pupper er noe faste greier som sitter på plass av seg selv eller noe sånt???''

Jeg er sikkert fordomsfull så det rekker nå, men mitt inntrykk er at H&M stort sett er beregnet på de som har små, spretne A-B-cups? Sånne som stort sett står av seg selv egentlig, men som eieren bare vil ha en pen og feminin innpakning til...

Jepp - sånn er det de tenker tror jeg også.

Alle vet jo at pupper ikke er sånn. Pupper er myke greier som må rulles pent sammen og legges inn i bryst _holderen_... *s*

Det er vel den verste bedturen med vekttapet tror jeg - de blir nok ikke struttende mer... (Ikke at de var det noen gang før heller da...)

Gjest minnah

Ja vi er forskjellige, og godt er vel det.

Litt misunnelig er jeg da... både på bmi en din og på str.

Men, men for en som har tilbrakt de fleste voksne årene i livet som en str 36 tar det litt tid å venne seg til 44-46.

Det er iallfall ingen som dytter mat i meg lenger, nå klarer jeg det helt av meg selv.. *ler*

Størrelsene har krympet da, det _er_ ingen tvil.

Men jeg måtte le flere ganger i innlegget ditt, f.eks med det å prøve sokker på purr trass - du har selvironi så det holder, og da kommer man laaangt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...