Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuser du?

Hvor lenge varer en snusboks hos deg?

Fortsetter under...

candyqueen_83
Skrevet

jeg snuser ikke. Syns det er ekkelt med jenter som snuser. Kjæresten min snuser, syns ikke det er så deilig heller, men bedre det enn at han hadde fortsatt å røyke. Han har en boks i en uke.

Skrevet

nei, eller max 3 ganger i året på fest. Blir susa med en gang, så den må inn og ut et par ganger da.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri forsøkt, og jeg har ikke tenkt å forsøke heller.

Skrevet

Det kunne ikke ramle meg inn å putte det svineriet i munnen min!

Skrevet

Nei, jeg snuser ikke.

Jeg har prøvd én gang, for minst 20 år siden, og da fra en venninne som hadde posesnus, men den lille posen var vel i munnen min i max 2 sekunder *usj og isj*

Forøvrig tok det meg mange år etter at jeg flyttet til Oslo å venne meg til at "unge, kjekke menn i ålreite klær" snuser! ;-) Jeg var vant til at snusing var forbeholdt enten gamle gubber på moped med halvhjelm og hjemmebrentapparat hjemme, eller unge menn med skyggelue fra Felleskjøpet og oransje fiberpelsjakke fra HellyHansen! ;-)

Annonse

Skrevet

Nei! Snus er ekkelt og ser forferdelig stygt ut! Og de som tror snusleppa ikke synes bør pusse brillene sine...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...