Gå til innhold

Blender/smoothiemaker eller liknende

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg er lei av at den jeg har ikke gjør jobben skikkelig når den skal knuse is og lage smoothie, og vil gjerne ha en som takler isbiter/frossen frukt og bær, og som lager en jevn fin smoothie. Noen som har en sånn og er svært fornøyd med sin..? Da vil jeg gjerne ha tips om hva den heter! :)

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Kenwood eller KitchenAid.

For noen år siden lot vi oss lokke til å kjøpe en blender som liksom skulle knuse is o.l. - det kunne den ikke. Man må ha en kraftig type om det skal være noen vits.

Skrevet

Vi har en fra Bosch som jeg har vært kjempefornøyd med. Den var testvinner i "Tv2 Hjelper deg" for noen år siden.

Aliza1365380759
Skrevet

Tusen takk for alle tipsene! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...